روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

تا همین جاشم ازت ممنونم

عمریه خونه ی تو مهمونم

تا همینجاشم ازت ممنونم


اگه حتی بکنی بیرونم

تا همینجاشم ازت ممنونم


آره من خیلی بدم میدونم

تا همینجاشم ازت ممنونم


نخوری غصه مو آقا جونم

تا همینجاشم ازت ممنونم


ممنونم ازهرچی غم بیخیالم کردی

ممنونم حلالم کردی


وابسته م به نامت هستم

تا هستم غلامت هستم


روز محشرم با تو میخندم

تا همینجاشم ازت شرمنده م


پای روضه ت چشمو میبندم

تا همینجاشم ازت شرمنده م


من از هرچی غیر تو دل کندم

تا همینجاشم ازت شرمنده م


اگه سفره جمع بشه بازنده م

تا همینجاشم ازت شرمنده م


شرمنده م ازینکه آقا من از تو دورم

میبینی پر از دلشوره م


آقای من خطایی کردم

اما خوب گدایی کردم


وابسته م به نامت هستم

تا هستم غلامت هستم


در خونت یعنی خادم میشم؟

نکنه دارم مزاحم میشم؟


یا که اصلا بگو لازم میشم؟

نکنه دارم مزاحم میشم؟


یا که من اکبر ناظم میشم؟

نکنه دارم مزاحم میشم؟


آخه کی کربلا عازم میشم؟

نکنه دارم مزاحم میشم؟



این مداحی را بشنوید:


با صدای حاج محمد رضا بذری


با صدای جواد مقدم


صدای سوم (نمی دونم کی هستن!)



نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:17 http://safasiti.blogsky.com/

کنار قانون جاذبه نیوتن می‌نویسم:
«حتی یک قطره خون به زمین برنگشت»
زمین بی علی اصغر جاذبه نداشت.
تسلیت

مینا دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:46 http://dokhtaremosafer.blogsky.com/

من از هرچی غیر تو دل کندم

تا همینجاشم ازت شرمنده م

محمد جمعه 3 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 18:23 http://www.newsmsbest.blogfa.com

حنانه سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 00:33

مسلام تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد