روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

خط جدید زندگی م

فردا باز هم 24 اسفند هستش و باز هم یه سال به سال های عمرم اضافه میشه. فردا سالروز تولدمه و خدا رو شکر شب چهارشنبه سوری نیس!!!


این هم کیک تولدم :)




به نظرم، تولد هر کس روزی نیستش که به دنیا اومده، روزی هستش که توی خودش یه تغییر اساسی داده و زندگی ش متحول شده. معلوم نیست توی این خط زندگی م، خدا چی برام نوشته، امیدوارم هر چی خیره پیش بیاد. 

امسال می خوام به چند تا چیز برسم، این زیر چند تاشو نوشتم. لیست کامل نیست و کاملش می کنم، یا اینجا یا هر جای دیگه.

1- اول از همه حفظ قرآن: رسوندن حفظیاتم به حداقل جز 8
2- انگلیسی: امسال دیگه مدرک رو تا مهر بگیرم.
3- عربی: دایره لغتم رو زیاد کنم.
4- اسپانیایی: تا پایان سال از حد ابتدایی رد بشم و برسم به حد متوسط
5-نگهداری گل و گیاه: سعی کنم بیشتر یاد بگیرم و چند تایی قلمه بزنم و چندتایی هم بکارم.
6- ...

داشتم تو وبلاگم می گشتم، اینا رو پیدا کردم، نوشته های سال های قبلم در روز تولدم:

24 اسفند نامه (سال 92)

روزهای آخر زمستون (سال 91)

خط بیست و سوم (سال 90)

روز تولد نامه (سال 89)

شب و روز تولدم تو جنوب ( سال 88)


ای دریغ و حسرت همیشگی، چقدر ناگهان زود دیر می شود.



پ.ن.1: اللهم عجل لولیک الفرج


نظرات 9 + ارسال نظر
saeid_789 دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 http://www.tablosh.tk

تولدت مبارک آقا مهدی

منو به عنوان دوست مجازیت قبول کن

آقا ما داریم رو یه وبلاگ کار میکنیم شما هم سر بزنین

tablosh.tk

فاطمه یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:17 http://Khodaakharinfaryad.blogfa.com

سلام به تولدتون که نرسیدیم!
سال نوتون مبارک.اگر برای حفظ قران مشاوره خواستید در خدمتم .....
هر چند خودتون استادید.

فاطمه پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 17:41 http://Khodaakharinfaryad.blogfa.com

سلام بزرگوار
سال نو مبارک و ایام مقدس سربازیتون بخیر و خوشی...
راستش من برای حفظ قران خیلی دوره رفتم و ملیونی هزینه کردم متاسفانه!
و به ما هم تو این دوره ها میگفتن روش های مارو به کسی نگید مدیونید و فلان!
حقیقت امر چیز خاصی به ما یاد نمیدادند!
روزی6صفحه قران حفظ کردیم و حافظ چند جز شدیم و در عرض چند ماه پرید!
چند سالی هست که درگیره کاره حفظ هستم!
و بحمدالله به چیزی که رسیدم اینه
برای حفظ اول باید 1همراه خوب و صفت وسخت داشته باشی
همراه خودم دکتر چمران و حضرت عبدالعظیم هستند که هرچندجز به ایشن ها تحویل میدم حفظیاتمو!
و استاد عزیزم که قراره هر هفته برم سراغش
کاره حفظ باید مداومت داشته باشه
هر روز سر یک ساعت مشخص حفظ کنید....
1صفحه رو تو 1ساعت میشه حفظ کرد
خودتون و خسته نکنید....باجون دل این کارو بکنید اگر روزی یک صفحه حفظ کنید در یک سال نصف قران و حفظ کردید
اگر هم مباحثه ای ندارید صداتون و ضبط کنید
شب قبل خواب یکبار بخونید صبح که بیدار میشید یکبار دیگه...
واینکه تغذیتونم باید مراعات کنید....
چقدر صحبت کردم! شرمنده

افسانه جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:10 http://gtale.blogsky.com

عشق از تو مرا من ساخت...اما تو نمی فهمی

من تو شده ام تو من... این را تو نمی فهمی

من بید تبر خورده تو تیغ تبر بودی

معنای شکستن را حتی تو نمی فهمی

لیلاترم از لیلا ...افسانه ی عــشقم را

مَردُم همه فهمیدند !

اما تو نمی فهمی ..!!

فاطمه جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 16:48 http://Khodaakharinfaryad.blogfa.com

خواستن توانستنه
سلام بزرگوار نظر حفظم خصوصی نبود
من روزی پنج صفحه هم حفظ کردم
اگر با اصول انجام بشه روزی یک صفحه چیزی نیست، البته هرطور استادتون صلاح میدونن
دوستان من کلاس های آقای رجبی میرفتند4ملیون هزینه کلاساشون بود
یک سری اصول داشتن که قراره بهم بگه، ومن اگه خدا بخ اد شاید ت وبلاگم حفظ قران غیر حضوری بذارم
خیلی پیچیدست....
شما روزی پنج خط حفظ کنید تایم بگیرید...هر وقت تایمتون کم شد خطتون و اضافه کنید
اگر پنج خط و تو 1ساعت حفظ میکنید هفته های بعد میبینید سرعتتون رفته بالا و پنج خط و تو 45دیقه حفظ میکنید یک خط اضافه کنید
به مرور میرسید به جایی که پنج خط و تو یک ربع حفظ میکنید شایدم کمتر
یک دفتر هم داشته باشید آیات مشابه و بنویسید
یک دفتر آیاتی که سخت تره
امام صادق فرمودند علم و با نوشتن حفظ کنید...
نوشتن هم تاثیر داره آیاتی که براتون سخته بنویسید

ممنون

طلبه89 چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:39 http://talabe89.blogfa.com/

سلام. با عذر از معذرت از تاخیر.
تولدت مبارک.

همین که شما اومدید و تبریک گفتید خیلیه...
ممنون

فاطمه شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:53 http://Khodaakharinfaryad.blogfa.com

سلام رسیدن به خیر.کار حفظتون و شروع کردید؟

فعلا دارم مرور می کنم.

فاطمه شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 http://http:Khodaakharinfaryad.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
حفظ قران به چند روش انجام میشه
من روش ها رو میگم خودتون امتحان کنید.بهترین روش رو هم میگم 1روش که معمولا انجام میدن تو موسسه ها حفظ به روشه3بار تکرار
1آیه را باهم میخونن3بار تکرار میکنن
1بار از رو 1بار نگاه میکنن یه ذره 1بار از حفظ 1روش هم به وسیله گوش کردن به نواره
شما قاری مورد نظرتون و انتخاب میکنید
همراه با قاری چند بار تکرار میکنید به روش شنیداری حفظ میکنید
صوت قاری تو گوشتون میمونه وقتی تمرکز میکنید صوت تو گوشتون میپیچه و یادتون میاد حفظیات 1روش هم روش نوشتاریه
آیات رو از رو مینویسید
نمودار میکشید.... 1روشی که من خودم انجام میدم روش دیداریه
اول صفحه رو کامل زیر نظر میگیرم
جای آیه هارو میبنم.صفحه چندتا آیه داره
از چه آیه ای شروع میشه جای آیه هارو تو ذهنم هک میکنم
با دقت تمام به صفحه نگاه میکنیم
و آیات را چندین بار از رو میخونیم...
چند کلمه چند کلمه حفظ میکنیم به معانی دقت کنید،و سعی کنید 1داستانه کلی از اون صفحه یاد بگیرید
آیه اول راجبه این موضوعه آیه بعد و کل صفحه به همین شکل... هرشب قبل خواب حفظی که روز بعد میخواید انجام بدید و نگاه کنید فقط
چندبار با چشم بخونید
صبح که بیدارشدید دوباره بخوانید

ممنون.

maryam شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:52 http://www.safasiti.blogsky.com

فک کنم یه خرده دیر دارم تبریک میگم ولی به هر حال زیادم دیر نیس!!!!!!!
فک کنم سنگین تر بود میذاشتم تولد بعدی تبریک مییگفتم به هر حال این چن وخ نبودم
تبریک عرض شد با فقط یه خرده تاخیر!!!:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد