روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

خط جدید

24 اسفند شد، و دوباره رسیدم به روز تولدم. امسالم خدا رو شکر باز روز تولدم، نرسیده به چهارشنبه سوری هستش، هنوز که سر و صداهای ترقه های چینی شروع نشده ...

امسال عکس کیک نمیزارم، چون چند روز پیش دو تا از اقواممون توی تصادف کشته شدن و بچه هاشون رو تنها گذاشتن. خدا بیامرزدشون (فاتحه ای براشون بخونید)

به جای عکس کیک، عکس گلی که کاشتم رو می زارم.



امسال چیزای جدیدی یاد گرفتم، خیلی ها رو شناختم. با خیلی ها سعی کردم دوست باشم و بعضی وقت ها شد، بعضی وقت ها نشد و سرم کلاه رفت. (مطلب یاد دوست با شغلم و قرص های آب آور... رو بخونید) تجربه شد که به هر کسی اعتماد نکنم.

یاد گرفتم برای هر چیز الکی غم و غصه به خودم راه ندم. بعضی چیزها هستش که امروز غم هستند و فردا حسرت این که چرا به غم گذشت. (مطلب لحظات سخت رو بخونید). خیام قرن ها قبل سروده که:

ای دل چو زمانه می کند غمناکت / ناگه برود ز تن روان پاکت 

بر سبزه نشین و خوش بزی روزی چند / زان پیش که سبزه بردمد از خاکت


پارسال نوشتم که می خوام بعضی کارها رو بکنم (خط جدید زندگی م)، بعضی هاش شد، بعضی هاش نشد. امسال هم لیستی دارم از کارهایی که باید تا آخر سال دیگه تمومشون کنم.


پ.ن.1: خدا رو شکر امسال هم با کلی بالا و پایین گذشت....


پ.ن.2: اللهم عجل لولیک الفرج


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:09

سلام من هم دیر اومدم....
به روحیتون احسنت میگم
امیدوارم موفق باشید...
شاید دیگه بهتون سر نزنم.
چند سالی همراهتون بودم
حلال کنید
یاعلی مدو

مریم سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:30 http://aznoon-ta-ghalam.kowsarblog.ir

سلام ...

چقدر خوبه که هنوز وبلاگتون پابرجاست!

از اون سالها که با وبلاگتون اشنا شدم خیلی میگذره

اگه اشتباه نکنم از اخرای دهه هشتاد بود تو این سالها چندتا وبلاگ درست کردم

حذف کردم ولی اینجا همچنان باقیه با این تفاوت که نویسنده وبلاگ خیلی

مثل سابق پرکار نیست...

ان شاءالله موفق باشید .

سلام....
ممنون از سر زدنتون.
سرم شلوغ شده... کاریش نمیشه کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد