روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

وقتی بلاخره من فهرست درست کردم...

من کلا آدم سخت گیری هستم، هزار تا نرم افزار وجود داره که شما می تونید ازشون استفاده کنید و فهرست کتاب، سی دی ها، فیلم و ... درست کنید. ساده ترینش هم اکسل هستش، بعد هم می تونید برید سراغ اکسس. اما من از امکاناتشون یا از محیطشون خوشم نیومده، یا این که بعضی از نرم افزارها از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنن و در آخر بعضی از نرم افزارها پولی هستن و باید خریدشون.

کتابخونه خونه ما هم در حال بزرگ شدنه و هر ماه کتاب های جدیدی بهش اضافه میشه. به نظر من، یه نرم افزار جامع برای فهرست برداری باید شبیه نرم افزار سیمرغ باشه که توی دانشگاه ها استفاده می شه. من خیلی از نرم افزارها رو امتحان کردم و امروز قصد دارم یکی از بهترین نرم افزارهایی رو که استفاده می کنم، معرفی می کنم.


بوکفا:

بوکفا یه نرم افزار رایگان  ایرانی برای فهرست برداری، فهرست اعضای کتابخونه و چاپ کارت عضویت هستش.

این نرم افزار در دو حالت کار می کنه، اول آنلاین و نصب بر روی سایت (بوکفا)، حالت دوم آفلاین روی رایانه شما.سیستم آنلاینش که برای کتابخونه های بزرگ هستش و سیستم آفلاینش رو می تونید برای کتابخونه خونه یا جایی مثل مدرسه استفاده کنید.



با این نرم افزار، کارم راحت تر شد. در بعضی از نرم افزارها باید حتما ISBN یا شابک کتاب رو وارد می کردید تا کتاب رو وارد فهرست کنید اما در این نرم افزار وارد کردن شابک اختیاری هست.

دانلود، راهنمای نصب آنلاین و آفلاین


پ.ن.1: فعلا دارم کتابخونه رو یه جوری می چینم که هر کتابی توی طبقه مخصوص به خودش باشه.

پ.ن.2: اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 3 + ارسال نظر
نییییلوفر جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:04 http://maloosak.69.mu

زندگیتون سرشار ازمحبت ، مهربانی و دریایی از عشق و امید خیلی باعث افتخاره پیش منم بیاین مرسییییییییی
96516

طلبه89 شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:03 http://talabe89.blogfa.com

سلام مهدی . ممنون از معرفی.
مهمتر از فهرست و چینش، وجود کتاب های مفید در آن است
و مهمتر از آن، خواندن آن کتاب ها.
انشالله موفق باشی.
تلگرام بیان معنوی تمام آن جملات را می گذاره. تقریبا همه ی جملات مال صوت های تنها مسیر هست.

سلام.
هدفم معرفی نرم افزاری ایرانی بودش ...

طلبه89 سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:02 http://talabe89.blogfa.com

احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد