روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

ماجرای یه زندگی

من اگر چند صفحه اول کتاب رو بتونم بخونم، تا تهش میرم، مثلا رمان کوری رو با نسخه پی دی اف، توی یه شب خوندم...

این بار با گوشیم "دختر شینا" رو  از طاقچه خریدم و روز دوم سوم عید خوندم! اینقدر نثر کتاب قشنگ بود که دراز کشیده، توی رختخواب، توی آشپزخونه موقع صبحونه خوردن، توی ماشین خوندمش!!! شروع به خوندنش که کردم، کتاب صوتی "دختر شینا" هم اومد ولی ترجیح دادم کتاب رو بخونم تا بشنومش.



تیزر سینمایی معرفی کتاب با بازی الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی رو هم ببینید:




پ.ن.1: سال نو مبارک.


پ.ن.2: اللهم عجل لولیک الفرج


نظرات 1 + ارسال نظر
ماریا شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 00:52

چقدر خوب . . .

من نمیتونم با کتابهای صوتی ارتباط برقرار کنم .

منم از طاقچه کتاب پستچی را رایگان دانلود کردم

خوندمش جالب بود ، البته قبلا در فضای مجازی قسمت اولش را خوانده بودم ولی

فکر میکردم داستان کوتاهه.

کاش دقیقا مینوشتید دختر شینا در مورد چیه ! فکر کنم در مورد جنگ تحمیلی

باشه ولی دقیقتر میخوام

خاطرات همسر یکی از شهدا از کودکی و ازدواج تا شهادت همسرش.
فیلم رو ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد