روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

در جستجوی اطلاعات از دست رفته

چند وقت پیش بودش که یکی از دوستانم تعریف می کرد که یکی از شرکت ها به علتی، تمامی اطلاعاتی رو که روی رایانه هاشون داشتن، پاک شده و الان هیچ ندارن!!!

یکی از چیزهایی که زیاد تجربه کردم از دست رفتن اطلاعات از روی حافظه خارجی و فلش بوده (یکیش همین دیروز اتفاق افتاد!!!) ... و قبل از همه این ها من چیزی رو از یکی از اقوام یاد گرفتم: همیشه از اطلاعاتت یک بک آپ یا پشتیبان داشته باش.


همیشه یه پشتیبان از تمام اطلاعات چه به درد بخور و چه به درد نخور داشته باشید. آسان ترین راه پشتیبان گیری از اطلاعات روی یه فلش یا هارد اکسترنال هست. اما همیشه که دسترسی بهشون نیست!! بیرون بردنشون می تونه مساوی با گم شدن یا دزدیده شدنشون باشه!

راه دوم استفاده از "ابر" یا "کلود" هستش. البته اگر اطلاعاتی ندارید که نگرانشون باشید که هکرها به اطلاعاتتون دسترسی پیدا کنن و بفروشنش!!! البته اگر به خود سرویس دهنده شک ندارید که امن هست و بقیه هم بهش نمی تونن دسترسی داشته باشن.


برنامه ای که برای پشتیبان گیری از  اطلاعات گوشی میشه استفاده کرد، super backup هستش که بدک نیست فقط حواستون باشه که اطلاعات پشتیبان گرفته شده رو از گوشی تون به جای دیگه ای منتقل کنید وگرنه روی خود گوشی که فایده ای نداره!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد