روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

دارم فکر می کنم که زندگی مث یه آهنگ هستش از فیلم خداحافظ لنین اثر یان تریسن به اسم first rendez vouz.

از اینجا بشنویدش


اگر خداحافظ لنین رو ندیدید و از ماجرای پسری که سعی کرد مادرش قبل از مرگش نفهمه که دیوار برلین تخریب شده بی خبرید، این فیلم رو از فیلیمو ببینید.


پ.ن.۱: این روزا کتابی می خونم به نام "گزینه ب" از شیل سندبرگ و آدام گرانت. درباره سر پا موندن بعد از مشکلاتی که پیش میاد. بعدا راجع بهش می نویسم.


پ.ن.۲: اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:22

حتما سعی میکنم این فیلمو نگاه کنم.
ممنون بابت پیشنهاد فیلم

خواهش می کنم

ماریا یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 18:56 http://aznoon-ta-ghalam.kowsarblog.ir

آره واقعا این آهنگ انگار داره فراز و نشیب یک زندگی را شرح میده!

زیباست

مترسنج سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 15:42 http://dar300metri.blogsky.com/

منتظر مطالب کتابیم

کتاب جالبیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد