روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

زیر چتر سبز باران

 زیر چتر سبز باران
برگ لرزان درختان
آید به یادم دوباره
کوچه باغ پرسه ها مان
می تراوید از نگاهت
شور وشرم کودکانه
می سرودم زیر باران
از نگاه تو ترانه
اگر از آنهمه شوق و آرزو
مانده در قلب تو هم بگو بگو
زمزمه کن همه را به گوش من
تا بگیرم بوی باران
گل همیشه بهار من بیا
با گل خنده کنار من بیا
تا همه هستی ام از حضور تو
گل کند همچون بهاران

دم به دم افسانه میخواند
در کنار گوشمان باد
نغمه های عاشقی را
باد و باران یادمان داد
می توانستم چو لبخند
بر لبانت جان بگیرم
یا بلغزم همچو اشکی
کنج لبهایت بمیرم
اگر از آنهمه شوق و آرزو
مانده در قلب تو هم بگو بگو
زمزمه کن همه را به گوش من
تا بگیرم بوی باران
گل همیشه بهار من بیا
با گل خنده کنار من بیا
تا همه هستی ام از حضور تو
گل کند همچون بهاران

در دل شب دیده ی بیدار من
بیند آن یاری که دل را آرزوست
چون بیاید پیش پیش مرکبش
مرغ شب آوا بر آرد دوست دوست دوست


علیرضا افتخاری

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 21:28 http://jar.idhem.ir

سلام
امروز جمکران بودیم، جای شما خالی
یادتان کردیم

ممنونم.
قبول باشه

Baran شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 13:04 http://haftaflakblue.blogsky.com/

هوای هم اکنون رشت بارانی رگباریِ.با خوندن این شعر زیبا،سرچ کردم و
الان پشت پنجره ام و
خیره به درختانِ انار،و بیدونارون...این ترانه ی زیبارو گوش میکنمانگار تو ذهنم نماهنگ میکس شده.ازاین نماهنگ های صدا سیما...
درود و سپاس بیکران بابت
معرفی آهنگ.ویک عالمه شکر پروردگار.برای این همه نعمت وزیبایی..
الهی شکر...

به اتفاق عزیران در پناه حق
سلامت و
تندرست باشید همیشه.آمین

خواهش می کنم.
خودم اولین بار این آهنگ رو از طریق سینما صبا شنیدم. میکسی بود با صدای یه فیلم سینمایی

ماریا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 22:16

چقدر قشنگ...

خواهش می کنم ..

Baran یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 12:56

ممنون از توضیح تون.میلاد اباصالح المهدی بر شما مبارک

ممنونم.
به شما هم تبریک میگم

بهامین دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 02:14 http://notbookman.blogsky.com

پینار جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 22:59 https://entezari.kowsarblog.ir

شعر قشنگی بوئ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد