نظر منتشر شده
۲۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 200879
سالک: اگر تروری در کشور رخ دهد مسئولیتش با خاتمی است
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۵
نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه «ترور» یادآور روزهای است که اصلاح‌طلبان افراطی سرکار بودند، گفت: با توجه به اظهارات خاتمی، از این پس هر اتقاق ضدامنیتی در قالب ترور رخ دهد، مسئولیت آن متوجه خاتمی خواهد بود.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات خاتمی درباره اعتراض تعدادی از دانشجویان به خاتمی، گفت: اینکه آقای خاتمی اعتراض چند دانشجو به مکالمه آقای روحانی با اوباما را به ترور فیزیکی ربط می‌دهد، جای تعجب و تامل دارد؛ خاتمی که شعار زنده باد مخالف من سر می‌داد چگونه انتقاد و اعتراض سالم چند دانشجو را بر نمی‌تابد.

وی افزود: به نظر می‌رسد، آقای خاتمی با آگاهی و اطلاع درباره ترور فیزیکی اظهارنظر کرده است بنابراین دستگاه‌های امنیتی فوراً باید از خاتمی درباره اظهاراتش توضیح بخواهد. سالک گفت: خاتمی باید اسناد اظهاراتش را در اختیار دستگاه‌های امنیتی قرار دهد و غیر اینصورت خود وی متهم خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه واژه ترور یادآور روزهای است که اصلاح‌طلبان افراطی سرکار بودند، تاکید کرد: با توجه به اظهارت خاتمی، از این پس هر اتفاق ضدامنیتی در قالب ترور رخ دهد، مسئولیت آن متوجه خاتمی خواهد بود. وی گفت: نمی‌دانیم چرا آقای خاتمی نمی‌خواهد کشور در آرامش باشد؛ نمی‌دانیم چرا خاتمی حتی در دولت آقای روحانی دست به جنجال آفرینی می‌زند تردیدی نیست که اظهارات خاتمی مشخصاً دولت یازدهم را تضعیف می‌کند.
 
hamed
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۱۴:۴۵
مشت و لنگه کفش میشه «انتقاد و اعتراض سالم چند دانشجو»!؟ (1696799) (alef-6)
 
کاظم
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۱۷:۰۲
ترور یاد آور روزهایی است که خشونت طلبان و انحصار گرایان سر کار نبودند و الان آن روزهاست و جناب آقای خاتمی بدرستی تذکر داده اند راستی آقای سالک شما جزو کدام گروهید؟؟؟بعنوان یک ایرانی از دادستان کل و دستگاههای امنیتی می خواهم آقای سالک را به جرم اتهام به ریاست جمهوری اسبق احضار نمایند. (1696805) (alef-6)
 
علی
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۲۰:۴۷
خدا قوت خسته نباشید آقایان واقعا اگر ترازوی عدل الهی دستتان بود دیگر چه اتهماتی را متوجه این بنده خدا می کردید؟ چرا نمی خواهید قبول کنید رفتار قانونی به نفع همه است ؟؟شرم آور است این رفتارها (1696811) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۲۱:۵۵
بنظر میاد علاوه بر منطق , حافظه تاریخی بعضی از مسئولین ما در مواقعی که دوست دارند ضعیف میشه !! (1696813) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۲۳:۴۳
اگر به كسي كه بر روي شاخه بن مي برد، تذكر دهيم كه سرانجام تو سقوط است، آيا ما مقصريم؟ (1696817) (alef-6)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۲۴:۱۱
مجلس ونمايندگاني كه از ملت عقب ترند .سالك نماينده گروه فشار !!!! (1696822) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۲۴:۱۴
اخوي اعتراض سالم با پرتاب كفش تفاوت دارد.دوست داري به شما هم اينگونه اعتراض سالم كنيم؟ (1696824) (alef-6)
 
حمید
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۲۶:۰۱
ببخشید کی دولت روحانی رو تضعیف میکنه!!!!!! (1696829) (alef-6)
 
شیرازی
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۲۶:۳۲
لطفا شما دایه دلسوز تر از مادر نشوید. هاشمی هم گفت من نسبت به حوادث 88 هشدار داده بودم وزیر اطلاعات شما گفت هاشمی در حوادث دست داشته است. برادر عزیر شما باید اینقدر بفهمید که عاقبت این نوع گفتمان سر از ترور در نی آورد. از قدیم گفته اند آفتابه دزد عاقبت شتردزد می شود. اللهم اجعل عاقبه امرنا خیرا (1696831) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۳۰:۱۲
خاتمی حتما یه چیزی میدونسته که این حرف رو زده .قطعا خیلی ها از رابطه ایران و امریکا ضرر خواهند کرد (1696843) (alef-6)
 
محسن
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۳۰:۲۱
متاسفم از اظهارات این نماینده مجلس و روحانی محترم .
وقتی عده ای ادم خاص در رسانه ها و تریبونها برخی دیگر را با ادعاهای من درآوردی خودشان ، خائن ، جنایتکار ، خودفروخته ، جاسوس ، عامل بیگانه و ..... قلمداد می کنند برای برخی جوانان ساده لوح متشرع حکم معلوم می شود . در شرع مقدس هم حکم شرعی افرادی با این اتهامات کمتر از قتل نیست ترور یا اعدام روش است . باید جلوی این اتهام زنی ها گرفته شود. امثال کهریزک ریشه در این سخنان دارد. (1696844) (alef-6)
 
hasani
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۳۴:۱۶
قطعا اظهار نظرهایی امثال سخنان خاتمی راکه در دوره او افراطیون خط عبور از نظام اسلامی را کلید زدند نباید ساده گرفت.اعتدال و آرامش کشور به نفع اینان نیست علیرغم اینکه در ظاهر دلسوزی سخن میگویند.یادمان نرفته او در دوران حاکمیتش مدعی بود مخالف را باید با رفتار خود موافق سازیم.اما امروز امر به خفقان مردم واطاعت محض میکند. (1696854) (alef-6)
 
ایرانی
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۴۸:۰۶
خاتمی خیلی بزرگتر از این است که چنین صحبت هایی درباره او شایسته باشد. خاتمی گفتمان عقلانیت و ایثار انقلاب اسلامی است. برای این انقلاب به راحتی از شهرتش می گذرد. (1696903) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۵۳:۴۲
خاتمی نشان داده مرد آرامش و اعتدال است. نکند گروههای فشار افراطی، طراحی یک آشوب و بلوا کرده اند، و از حالا میخواهند فرافکنی کنند و لذا آدرس غلط میدهند. (1696922) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۲:۰۳:۲۳
نه اینکه تا حالا ترور نداشتیم ؟ یعنی این حرف خیلی دور از ذهن است. که حالا توضیح می خواهید. اون ترور هایی که انجام شد شما پاسخ دادید؟ که حالا هشداردهندگان باید پاسخ بدهند. البته باید بگم که از لحن آقای خاتمی دلخورم. ایشان باید مظهر حلم باشند همانگونه که تا به حال بوده اند. (1696969) (alef-6)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۴۴:۲۴
دوست عزیز، آیا برای دوستان خودتان نیز چنین تعمیمی را می پذیرید؟ مثلا در جریان قتل های زنجیره ای تیترهای روزنامه کیهان را هنوز فراموش نکرده ایم. و البته بسیاری اظهار نظرهای دیگر (1696883) (alef-6)
 
حسین
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۴۷:۳۹
آخه نماینده محترم مجلس این چه اظهار نظر عالمانه ای است که هر تروری روی دهد مسئولیتش با خاتمی است این کلی گویی از شما بعید است . بهتر است استغفار کنید (1696901) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۵۳:۰۶
آقای سالک چرا با اظهار نظر غیر واقعی آخرت خود را به جهنم تبدیل می کنی مردم قدرت درک و تشخیص شان بالاست به همین سبب میان خادم و خائن تمیز قائل می شوند بنابراین خودرا در عذاب نیانداز (1696919) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۱:۵۸:۱۹
خاتمی حرف عجیبی نزده
"اگر با جریان‌های تخریبی برخورد نشود به ترور ختم می‌شود"
کافی است ترور حجاریان را به یاد آوریم (1696943) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۲:۰۰:۴۳
آقای سالک شما که معتقد به شعار زنده باد مخالف من هستید و تحمل کفش پرتاب کردنُ بخشی از اون میدونید٬ اگر اجازه بدید شما و مخالفانتون یه جا قرار بزارید٬ اونا بهتون کفش پرتاب کنن٬ تا آزاداندیشی و آزادمنشی خودتونو نشون بدید. (1696952) (alef-6)
 
ENSAN
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۲:۰۷:۲۲
اقای احمد سالک / ماهیگیری از اب گل الود حسابی بهت مزه داده که دست بردار نیستی . (1696986) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۲:۱۳:۵۵
برای این طرز تفکر باید تاسف خورد. البته اینها قدرت هم دارند. (1697004) (alef-6)
 
م
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۲:۱۷:۰۴
من به عنوان یک اصفهانی شرمنده ام به خاطر این چنین نماینده ای در دور بعد انتخابات مجلس طلافی میکنیم (1697015) (alef-6)
 
ناصر
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۵:۳۲:۱۷
این سخن جناب سالک ؟ ما را به یاد سخن عمرو عاص در جنگ صفین می اندازد که گفت عمار را کسانی کشتند که او را به جنگ آوردند. (1697699) (alef-6)
 
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۱۵:۳۳:۵۱
افسرده ميشم وقتي چنين نماينده هاي ضعيفي رو در مجلس مي بينيم واقعا دوسدارم طرفداران اين آقاي سالك رو ببينم از چه نوع قشري هستند !! (1697705) (alef-6)
 
ل
۱۳۹۲-۰۷-۱۳ ۲۱:۴۹:۱۸
من متاسفم برای آقای سالک . بهتر است ادبیات کینه جویانه و سیاسی را نثار این بنده خدا نکند شما دولت اقای روحانی را تضعیف می کنید نه ایشان . خوارج نماز بسیار می خواندند ولی درک درستی از واقعیت ها نداشتند بهتر است این اقا ساکت باشد و به وحدت ملی که رهبری فرمودند خدشه وارد نکند (1698549) (alef-6)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.