توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 194643
يك موي شريعتمداري را با هيچ‌كس عوض نمي‌كنيم
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۴
مدیرعامل خبرگزاری مهر با بیان اینکه کسانی‌که کیهان و شریعتمداری را به‌دروغ افراطی می‌خوانند، خود اصل افراط هستند، گفت: خط‌دهنده اصلی توهین‌کنندگان به روزنامه کیهان و افراطی دانستن شریعتمداری سردمداران فتنه ۸۸ هستند.

رضا مقدسی مدیرعامل خبرگزاری مهر در گفت‌‌وگو با تسنیم، درباره هجمه رسانه‌های اصلاح‌طلب به روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری مدیر‌ مسئول آن گفت: مواضع روزنامه کیهان و آقای شریعتمداری مواضعی اصولی و در دفاع از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری بوده است و تابه‌حال آنچه را از روزنامه کیهان و مدیر‌مسئول آن دیدیم، دفاع از این آرمان‌ها و مقابله با جریان خط سازش بوده است‌ لذا این مواضع موجب می‌شود روزنامه کیهان و مسئولان آن از سوی جریان اصلاح‌طلب مورد هجمه باشند.
وی ادامه داد: همه کسانی که کیهان را مورد هجمه قرار می‌دهند، مشخص هستند و همه می‌دانند این افراد چه سابقه و اهدافی دارند و چه خطی را دنبال می‌کنند. 

مدیرعامل خبرگزاری مهر خط‌‌دهنده اصلی توهین‌کنندگان به روزنامه کیهان و افراطی دانستن شریعتمداری را سردمداران فتنه ۸۸ دانست و با بیان اینکه کسانی که کیهان و شریعتمداری را افراطی می‌دانند، خود اصل افراط هستند، گفت: برای افکار عمومی روشن است که امروز افرادی که سعی می‌کنند در روزنامه‌‌‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب خود را به‌عنوان چهره‌های معتدل جلوه دهند، چه افرادی هستند.
مقدسی تصریح کرد: این افراد سعی دارند با زرنگی خود اصلاح‌طلبی را به‌عنوان اعتدال نشان دهند در حالی که رفتارهای افراطی در فتنه ۸۸ هیچ نسبتی با خط اعتدال و ارزش‌های انقلاب و امام ندارد.
وی خاطرنشان کرد: افراد شاخصی که در دولت اصلاحات و در مجلس ششم تندترین مواضع را با نگاه تجدیدنظرطلبی در آرمان‌های انقلاب دنبال می‌کردند، امروز سعی می‌کنند از خود چهره‌ای معتدل نشان دهند اما مردم سوابق آنها را از یاد نبردند و در خاطر دارند که این افراد معتقد به سازش با غرب و آمریکا بودند و می‌گفتند باید از آرمان‌های امام و انقلاب دست برداریم.
مدیرعامل خبرگزاری مهر اضافه کرد: هجمه‌کنندگان به روزنامه کیهان حتی آرمان‌های امام و انقلاب و مقدسات اسلامی را مورد تخطئه و هجمه قرار دادند و به ارزش‌های اسلامی توهین کردند و آنها را به استهزاء گرفتند، این افراد چه نسبتی با اعتدال و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دارند؟
مقدسی یادآور شد: روزنامه کیهان خط‌مقدم افشای این جریان بوده و به همین جهت همواره مورد هجمه این جریان ‌است و ما نیز یک تار موی آقای شریعتمداری و دوستان روزنامه کیهان را با همه این روزنامه‌های اصلاح‌طلب عوض نخواهیم کرد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.