نظر منتشر شده
۹۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 197732
ادعاهای سنگین شریعتی علیه اساتید علامه
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۱
استاد رفته است سر کلاس می‌گوید همجنس‌بازی کار خوبی است. استاد جامعه‌شناسی هم هست! من باید چه کار کنم؟ قرآن به من می‌گوید این ترویج فحشاست، کار شیطان است. حالا من باید اجازه حضور این استاد در دانشگاه را بدهم؟ من یک چنین آدمی نیستم؛ خب حالا بعضی‌ها خوششان نمی‌آید می‌خواهند همه جا هرج و مرج باشد.

روزنامه کیهان در شماره امروزش بخش پایانی گفت‌وگوی خود با سید صدرالدین شریعتی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی را منتشر کرد. خلاصه این گفت‌وگو در پی می‌آید:

* یک عده از استادها اخراجی بودند به خاطر همین مسائل، سوء رفتار با دختران مردم؛ ما برای حفظ احترام و شانشان بازنشسته‌شان کردیم. خدا می‌داند چه صحنه‌هایی دارم که اگر بگویم استخوان‌ها می‌ترکد. بعضی موقع‌ها ما نمی‌خواهیم اینها را بگوییم. در دلم صحنه‌هایی هست شرعا حق گفتن ندارم!

* متاسفانه برخی به راحتی دروغ می‌گویند. طرف در اتاق کارش به یکی از دانشجویان تعرض کرده، هم‌اتاقی‌اش وارد شده و آنها را در آن وضع دیده است و به ما هم گزارش کرده‌اند. آن وقت می‌رود خارج از دانشگاه می‌گوید چون ما در انتخابات به فلان شخص رای دادیم، شریعتی ما را اخراج کرد. سمت‌های مختلف از رئیس دانشکده تا معاون دانشگاه هم داشته است. ده‌ها زنگ از این طرف و آن طرف به من می‌زنند که آقای شریعتی این زن و بچه‌اش گناه دارند، بازنشسته‌اش کنید. چه کار کنم؟ بیایم نامش را ببرم و بگویم به این دلیل بازنشسته شده و این هم اسنادش؟

* استاد دیگری با الفاظ نامناسب دانشجوی دختر را سر کلاس خطاب قرار می‌دهد. به اصطلاح استاد هم هست! فرهیخته!! عالی‌مقام!!! هیات انتظامی آمده و حکم اخراجش را داده است. دستپاچه شد و به من درخواست بازنشستگی داد. طبق قانون باید اخراج می‌شد اما ارفاق کردیم و بازنشسته شد.

* یک عده از اساتید متاسفانه رکود علمی دارند، مدت‌هاست مقاله‌ای به چاپ نرسانده‌اند. برخی هم به خواست خودشان بازنشسته شدند. تعدادی از اساتید رشته اقتصاد ما این‌طور بودند. یکی از آنها ۵ بار درخواست بازنشستگی داد تا سرانجام ناچار شدیم موافقت کنیم. آن وقت برخی خارج از دانشگاه مطلب می‌نویسند که ۱۴ نفر از فلان دانشگاه اخراج شدند. روزنامه شرق هم چند وقت پیش چیزی در همین رابطه نوشته بود. بدون اینکه حرف ما را بشنوند، یک‌طرفه به قاضی می‌روند و علیه ما می‌نویسند. شما جای من باشید چه کار می‌کنید؟

* استاد رفته است سر کلاس می‌گوید همجنس‌بازی کار خوبی است. استاد جامعه‌شناسی هم هست! من باید چه کار کنم؟ قرآن به من می‌گوید این ترویج فحشاست، کار شیطان است. حالا من باید اجازه حضور این استاد در دانشگاه را بدهم؟ من یک چنین آدمی نیستم؛ خب حالا بعضی‌ها خوششان نمی‌آید می‌خواهند همه جا هرج و مرج باشد.

* یک آقایی اینجا به بچه‌ها عرفان کاذب توصیه می‌کرد. متاسفانه برخی از دانشجویان مومن و مذهبی هم جذب او شده بودند. کار به جایی رسیده بود که به دانشجوها می‌گفت اگر می‌خواهید بختتان باز شود بروید فلان‌جا یا فلان کار را کنید. به دانشجو می‌گفت در عالم برزخ تو را خوک می‌بینم! استاد گروه معارف هم بود با مدرک فوق لیسانس! اما هیچ تحصیلاتی در حوزه معارف نداشت. اصلا مهندس بود اما روی برخی رفاقت‌ها سر از هیئت علمی اینجا درآورده بود. بنده به جمع‌بندی رسیدم که دارد بچه‌های مردم را منحرف می‌کند. نوشتم ایشان بازنشسته شود. یک عده‌ای از همان بچه‌های مذهبی که متاسفانه فریب خورده بودند را دور خودش جمع کرده بود و در دانشگاه علیه من شعار می‌دادند که «دانشگاه پادگان، شریعتی نگهبان»، «شریعتی سکولار» و از این حرف‌ها ... رئیس‌جمهور وقت هم همان موقع دستور داد آن استاد برگردد. بنده به آن کسی که به من پیغام رساند گفتم سلام بنده را به آقای رئیس‌جمهور برسانید و بگویید من بر اساس شرع و صراحت قانون به این جمع‌بندی رسیدم که حضور ایشان در دانشگاه حرام است. سنش هم بازنشسته است، بازرسی کل کشور هم نوشته که ایشان باید برود کارشناس شود نمی‌تواند عضو هیأت علمی باشد. گفتم به آقای رئیس‌جمهور بگویید شریعتی گفت من تا اینجا هستم ایشان را برنمی‌گردانم. اگر شما اصرار دارید ایشان برگردد بنده را عزل بفرمایید و ایشان را برگردانید.

* در یکی از همین دانشکده‌های ما استاد با دختر مردم خارج از دانشگاه قرار می‌گذاشت و ... سن پدربزرگ دانشجو را داشت! پلیس دستگیرشان کرد و به پلیس گفته بود نوه‌اش است اما بالاخره فهمیدند دروغ می‌گوید. پلیس یک نامه به من داد و نوشته بود که این استاد را در چه حالی با دختر مردم دستگیر کرده ... حالا بنده چه کار کنم؟ اجازه بدهم باز هم برود سر کلاس و ...؟ من این کارها را بلد نیستم. نوشتم ایشان تا اطلاع ثانوی نباید سر کلاس برود. پرونده‌اش را هم فرستادم کمیته انضباطی دانشگاه. خانمش آمده بود من را قسم می‌داد که اخراجش نکنم. می‌گفت می‌دانم این مرد پست است، این دفعه اولش نیست، چندمین بار است که دارد این کار را می‌کند اما دخترم می‌خواهد شوهر کند، خواهش می‌کنم به خاطر دخترم او را اخراج نکنید، بازنشسته‌اش کنید. بنده برای رعایت حال این خانواده، به جای اخراج ایشان را بازنشسته کردم. حالا شما ببینید به خاطر همین استاد چقدر پشت سر من حرف می‌زنند که شریعتی چنین و چنان می‌کند.

* استادی در وب‌سایتش العیاذبالله نسبت ناروایی به حضرت عیسی (ع) داده بود و بی‌حرمتی کرده بود. قرار گذاشتم، آوردمش در این دفتر و گفتم ببین این سوره مریم است، این سوره آل عمران است، ببین خدا در مورد حضرت مریم (س)، در مورد حضرت عیسی (ع) چه می‌گوید! از او خواهش کردم، گفتم تو بچه مسلمانی، این حتما نوشته‌های غربی‌هاست. برو در سایتت بگو این حرف‌ها اشتباه است. حالا من باید کلاس دانشگاه را دست چنین اساتیدی بدهم؟ بچه‌های پاک و معصوم مردم را بسپارم دست این افرادی که اسمشان استاد است اما هر کار می‌خواهند با جسم و جان دانشجو می‌کنند؟

* به من گفتند چرا قرارداد فلان استاد را تمدید نمی‌کنید؟ برای چه باید تمدید کنم؟ استادی که در حمله مرصاد علیه این کشور اقدام مسلحانه کرده است، عضو منافقین بوده، زندان بوده است، چرا قراردادش را تمدید کنم؟ اصلا چرا استخدامش کردند؟ در سن ۴۹ سالگی با فوق لیسانس آورده‌اند استخدامش کرده‌اند. بچه‌های اطلاعات نوشته‌اند این کار ممنوع است اما آقایان کار خودشان را کردند، بلافاصله هم بورسیه‌اش کردند. حق نداشتند این کار را بکنند. در گزینش هم رد شده است. من نمی‌توانم این قانون‌شکنی‌ها را تحمل کنم، عذرش را خواستم. باز علیهمان این طرف و آن طرف نوشتند که فلان استاد مجرب اخراج شد! گفتند شریعتی شمر بن ذی‌الجوشن است! چنین و چنان کرده است! هیچ‌کس نمی‌آید درد ما را بپرسد، بگوید چرا چنین کردید.

* یکی به اصطلاح استاد حقوق بین‌الملل است، برو بیایی دارد برای خودش. آن وقت سر کلاس به تمام مقدسات توهین می‌کند. به قانون اساسی توهین می‌کند. معذرت می‌خواهم می‌گوید بینداز دور این لجن را، این چه قانونی است. آیا نباید با اینها برخورد شود؟ مگر من دیوانه‌ام که بنشینم و تماشا کنم؟ شاهد باشم که چه؟ به مقدسات ما فحش بدهند، جسارت کنند؟ خیر، بنده با این چیزها برخورد می‌کنم و مسلما هر برخوردی دافعه ایجاد می‌کند. اگر بخواهم منافع خودم را درنظر بگیرم بلدم مرید جمع کنم. اصلا آخوند کارش مریدسازی است اما اگر مبانی شرع را بخواهم رعایت کنم مطمئنا برخی در مقابلمان قرار می‌گیرند. این را ما از ائمه یاد گرفته‌ایم. جاذبه و دافعه را آنها به ما آموختند.

* هشت سال در دانشگاه، کل جذب تعطیل شد. یعنی از سال ۷۷ هیات‌های جذب در دانشگاه‌ها تعطیل شده است، هیچ گزینش جدی‌ای تا سال ۸۴ وجود نداشت. بنده خودم اینجا دیدم که گزینشی وجود نداشت. جذب بوده است بدون گزینش.

* بنده یک روزی معاون عقیدتی سیاسی بودم. در آن دورانی که جریان اصلاحات به شدت با من برخورد کرد و می‌خواستند از دانشگاه دور باشم. گفتم من که سرباز این نظام هستم هر کجا بگویند تو برو کار کن می‌روم اصلا برای من مهم نیست که آیا این در شان من هست یا نه. رفتم معاون آموزشی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شدم. آنجا هم کار خودم را کردم. یک برنامه جامعی بنده آنجا در رابطه با سربازها، افسرها، درجه‌دارها و حتی امرا در حوزه تربیت قرآنی داشتم. الان تمام سه‌شنبه‌ها در ارتش جمهوری اسلامی قرآن خوانده می‌شود. در سه سطح روخوانی، روان‌خوانی و تفسیر. لذا نفس خدمت در جمهوری اسلامی برایم اهمیت دارد. من یک طلبه هستم و سرباز کوچک نظام. دلبستگی هم به این میز و اتاق ندارم.
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۰:۳۱:۳۹
آقاي شريعتي برخي از اين سربازان كوچك نظام تير به خودي ميزنند. شما چطور؟ (1616168) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۳:۲۴:۲۷
این مطالبی که آقای شریعتی گفتند در دانشگاه ما هم زیاد بود ولی تو ددانشگاه ما کسی برخورد نمی کرد (1617529) (alef-10)
 
امیر
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۰:۴۰:۴۸
احسند جناب شریعتی قطعا عزل شما به دست آقای توفیقی(با توجه به سوابقش) نشانه ی حرکت صحیح حضرت عالی و زاویه داشتن با افراد فاسد است. (1616183) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۸:۰۱:۴۳
از خدا بترسید و درباره چیزی که نمی دانید قضاوت نکنید. در میان اساتید دانشگاه علامه بعضی از بزرگانی هستند که در زمان جنگ سابقه مجاهدت دارند, در انقلاب سابقه مجاهدت دارند, چرا اینها از آقای شریعتی ناراحت بودند. در علامه بعضی از بزرگان علمی قدیمی با گرایشات اصول گرایانه هم تدریس می کنند. چرا قدیمی های استخوان خورد کرده در علامه از اقای شریعتی دفاع نمی کنند؟
اهل علم در علامه یک صدا رفتن این مرد را می خواستند. علامه پر از اساتید با نگاه اصول گرایانه است. آنها هم از این مرد و نحوه نگاه و برخوردش با اساتید و دانشجویان ناراحت بودند. اصلا مسئله دانشگاه علامه ربطی به نوع تفکر افراد نداشت. (1618068) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۰:۴۷:۰۲
با این شرح نتیجه می گیریم که استادان دانشگاه علامه مشکلات اخلاقی دارند و آقای شریعتی ( بخوانید سوپرمن ) با اقداماتشان فساد را از پیکره دانشگاه کاملاَ زدود و دفع کرد . (1616191) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۰:۵۰:۳۲
شریعتی اگر نتواند این اتهامات را ثابت کند باید محاکمه و مجازات شود (1616197) (alef-9)
 
دانشجوي علامه
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۰:۵۵:۲۸
بنده خودم شش سال دانشجوي علامه بودم خود بنده بارها راجع به توهين هاي اساتيد به ارزش ها رو به ايشان انتقال دادم ايشان فقط حرفشان اين بود كه سخت نكيريد و هيج عكس العملي نشان ندادند حتي بعضي هايشان را ترفيع درجه داد ولي وقتي احساس كرد انها خطري براي ميز رياستش شده اند اخراجشان كرد در اين ميان فرقي هم بين استاد مذهبي و غير مذهبي برايش نداشت مثل استاد طيب كه از اساتيد مذهبي واستاد اخلاق بود فقط به خاطر معترض بودنش اخراج شد حتي ايشان مسئول بسيج دانشكده علوم اجتماعي رو اخراج كرد نكند ايشان هم به ارزش ها توهين كرده بود!!! (1616200) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۰:۵۸:۵۹
مشکل این است که حرفهای ایشان را هم باور نمی کنیم. (1616205) (alef-9)
 
رضا
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۰۶:۴۹
آقای شریعتی شما هم با کیهان یکطرفه به قاضی رفتی.کاش کسی بود حرفهای مارا هم مینوشت.الف تمنا دارم از ایشان ماجرای دانشجوی شاهرودی و اخراج و خودکشی آنرا بپرس.بی ضرر است.جواب ها باید بدهند.این دنیا که آخرش یک عزل است و یک نصب پشت بندش.خلاص. (1616214) (alef-9)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۰۹:۵۵
چرا من نمی تونم باور کنم؟ (1616221) (alef-9)
 
علی رضایی
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۳۰:۲۵
lمن روحانی هستم از اقدامات اقای شریعتی هم دفاع می کنم ولی این جمله ایشان که حتما سهو زبانی بوده را نپسندیدم:( اصلا آخوند کارش مریدسازی است .) از شیخ مفید تا خمینی کدامشان دنبال مرید بودند. الان چند در صد روحانیت دنبال مریدند؟ (1616260) (alef-9)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۳۳:۳۷
از این چیزا که شریعتی گفته در رابطه با روابط استاد و دانشجو توی دانشگاه ها زیاده ... همه هم می دونن و کاری نمی کنن! (1616264) (alef-10)
 
reza
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۳۸:۱۴
با این اوصاف باید دانشگاه علامه قبل ایشان را مرک فساد و ... می نامیدیم که الحمدالله ایشان کار همه را درست کرد!!!!!!!!!!!!! (1616271) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۳۸:۴۱
آقای شریعتی این حرفایی که می زنید درست. ولی طرف با رتبه بسیار پایین که حتی دانشگاه های شهرستان هم دکترا به زور قبول می شد سال گذشته بدون مصاحبه دکترای اقتصاد علامه قبول شد یا اون دوست من که الان منشی فرماندار شهرمون هست و به من گفت دکتر شریعتی گفته شما دکترا قبول بشید قبول شدن مصاحبتون بامن اینا چی میشه (1616272) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۳۹:۱۷
آقای شریعتی این حرفایی که می زنید درست. ولی طرف با رتبه بسیار پایین که حتی دانشگاه های شهرستان هم دکترا به زور قبول می شد سال گذشته بدون مصاحبه دکترای اقتصاد علامه قبول شد یا اون دوست من که الان منشی فرماندار شهرمون هست و به من گفت دکتر شریعتی گفته شما دکترا قبول بشید قبول شدن مصاحبتون بامن اینا چی میشه (1616274) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۴۶:۳۹
خدا خودش به داد آقای شریعتی برسد روز مکافات!جدا که خجالت آور بود!آبروی یکی از معتبرترین دانشگاه های کشور را به این راحتی می ریزند کاملا مشخص است که چه منافعی از ایشان سلب شده که اینقدر دلخورند!آبروی اینهمه استاد و دانشجوی این دانشگاه را به همین راحتی ریخته به نظر من نباید دربرابر ایشان سکوت شود!برخی از اساتید که ایشان بازنشسته کرده از بهترین های این کشور بودند حالا بعد از 8 سال به جای عذرخواهی این توهین ها..............اما مصاحبه خوبی بود بگذارید همه بدانند این آقا چطور در این 8 سال چگونه به دانشگاهیان توهین میکرده این فقط نمونه ای از رفتار ایشان است! آقای شریعتی نفرت ما را از خود هر روز بیشتر نکنید (1616282) (alef-9)
 
سعیده
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۴۸:۱۵
وا اسلاما!! وا مصیبتا!! کاش آقی روحانی ایشون رو وزیر علوم می کردند تا قانون می ذاشتن تمام استید دانشگاه باید فارق التحصیل حوزه باشند تا فضای دانشگاه ها مثل فضای حوزه ها آباد می شد! (1616289) (alef-9)
 
مهدی
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۵۱:۱۰
با عرض معذرت باور کنید من مقید به اصول اسلامی هستم و دانشجوی دکتری در این دانشگاه آقای شریعتی راست نمی گوید.دانشگاه را نابود کرد بچه ها با کارهای ایشان نسبت به دین واسلام بدبین شده اند. ایشان از روزنامه کیهان خط می گیرد. (1616291) (alef-9)
 
م
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۵۱:۵۲
یه استاد حرف بد زده دو تا استاد مشکل اخلاقی داشتن بقیه چی ... (1616294) (alef-9)
 
Hamed
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۵۶:۲۰
در هر جمعی افراد ناباب نیز وجود دارد ، اما آن جمع حرکت رو به جلو دارد .علامه سالهاست در جمود به سر میبرد . (1616308) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۱:۵۹:۳۸
چه دروغهای شاخداری میگه این اقا !!! (1616314) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۵:۰۰:۰۶
از کجا فهمیدی دروغ میگه،
عقل اگه باشه حکم میکنه آدم اول از یک مسئول دلیل کارهاشو بشنوه و بعد اثبات بخواد، ایشون که نام کسی رو نبردند، علاوه بر این گفتن عده ایی هم بودن که خودشون میخواستن بازنشست بشن، حالا اگه زمان احمدی نژاد بود این بابا همه حرفاش درست بود! (1617736) (alef-10)
 
Hamid
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۰۱:۴۲
یکی از دوستا امسال ارشد علامه قبول شده . بعد از خوندن مصاحبه فوق بهش زنگ زدم گفتم فلانی میری علامه حواست رو جمع کن و یه قفل به کمربندت ببند یه وقت بی حیثیت نشی. اونم از جانب استاد ها........
اما این خنده نداره. من خودم ارشد رو تو علامه درس خوندم. اساتیدم بی اغراق انسانهای بسیار شریف و وارسته ای بودند که من علاوه بر درس اصلی درس ادب رو از ایشان اموختم. به نظرم این مصاحبه حتک حرمت همه ی اساتید دانشگاه هاست. اما چه سود که اعاده ی حیثیت تو مملکت ما خیالی بیش نیست. جای انست که خون موج زند در دل لعل (1616319) (alef-9)
 
دانشجوی سابق علامه
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۰۵:۵۷
بنده چهار سال افتخار داشتم در دانشگاه علامه طباطبایی (رض) تحصیل کنم که جناب دکتر شریعتی ریاست آن را بر عهده داشتند. بینی و بین الله اعتراف میکنم که دوره مدیریت ایشان که مدیری قاطع، صریح، ارزش گرا و اسلامی و انقلابی بودند یکی از بهترین دوران ها در ریاست دانشگاه های کشور بود. بنده از نزدیک شاهد ریاست مدبرانه و قاطعانه و پدرانه ایشان بر دانشگاه بودم اینکه یکی بدون اینکه در تمام عمرش حتی آدرس دانشگاه علامه هم به گوشش خورده باشد و بخواهد ایشان را بکوبد کاری بی نهایت غیرمنصفانه و ناجوانمردانه کرده است. (1616327) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۰۸:۴۳
مگر میشود یک نفر تمام حرفهاش و کارهاش درست باشه,بقیه همکاراش ندرست بگند و درستکار نباشند?!!!!!!:::: (1616330) (alef-9)
 
شهرآشوب
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۰۹:۳۳
بنده به عنوان دانشجوی رشته علوم انسانی صحبت های آقای شریعتی در مورد وضعیت اخلاقی اساتید دانشگاه علامه را تایید می کنم. این صحبت ها در مورد وضعیت اخلاقی اساتید دانشگاه علامه حدود 10 سال بیشتر هست که مطرح میشه و حتی برخی دختر خانم ها در دانشگاه علامه به همکلاسی های خودشون توصیه می کردند که وقتی به دیدن فلان استاد میرن در اتاق رو باز بزارن و تا اونجایی که میشه به اتاق اون استاد نرن. البته این چیزا در دانشگاه های دیگه هم وجود داره ولی روسای دانشگاه های دیگه مثل ایشون اقدام نکردن. من کلا با رفتن ایشان موافق هستم ولی برخورد ایشان با این مشکلات اخلاقی واقعا ستودنی بود. استاد خود ما در دانشگاه علامه کاملا دچار رکود علمی شده بود و از سن بازنشستگی اش گذشته بود و فقط داشت در کل تهران کلاس دکتری و کارشناسی ارشد بر می داشت به همین علت هم بازنشسته اش کردن بعد به همه می گفت که سیاسی بوده! (1616332) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۱۶:۳۰
واقعاً از حضور ایشان در دانشگاه علامه حتی در کسوت استاد متاسفم!! (1616344) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۱۹:۲۵
چقدر شبیه رییس جمهور سابق حرف می زند. از اونایی که کسی اجازه نداره از خودش دفاع کنه (1616347) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۲۳:۴۷
بنده فارغ التحصیل علامه هستم و این ایما و اشاره ها را میشناسم که فلان استاد چه کسی است همیشه به قشر روحانی احترام گذاشته ام این احترامی است که به حرمت اسلام برای آنها قائلم ولی واقعا متأسفم که آقای شریعتی احترام لباس خود را نگه نمیدارد و هر نسبت ناروایی را به اساتید شناخته شده به خصوص استاد عارف و عالم طیب، میدهد. مگر نخوانده اند که ان السمع و البصر و الفواد کل اولئک کان عنه مسئولا آخر من دانشجو که نباید ایشان را موعظه کنم ! کجا میرویم ما؟! (1616353) (alef-9)
 
احمد
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۲۶:۳۱
این خوب نیست وقتی کسی را از جایی اخراج کردند احساساتی شود . راست و دروغ را باهم قاطی کند . حالا آدم های عادی از کجا صحت و سقم انها را تایید کنند . (1616362) (alef-9)
 
یک دانشجوی قدیمی
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۳۱:۰۵
من که در دانشکده ادبیات علامه بودم استاد طیب را به خوبی میشناختم درواقع ایشان مرا با خدا آشتی داد نمیدانم منظور آقای شریعتی از انحراف فکری چیست امام حسین ع دهان کسی را که به فرزندش یک سوره توحید را آموخته بود پر از گوهر کرد حالا نمیدانم کسی که مرا و بسیاری دیگر را نمازخوان و باحجاب کرده چطور برچسب گمراهی میخورد؟ آخر ما معیار نداریم؟! (1616370) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۳۲:۱۳
اگر زبانم لال این گفته های آقای شریعتی واقعیت داشته باشد ...
خدایا خودت به فریاد ما برس! (1616373) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۳۴:۳۴
خیلی سنگین بودند. (1616380) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۳۴:۳۶
برادر من: زمانی در سال 69 که شما معاون دانشجویی دانشگاه علامه در خیابان شهید بهشتی بودید آخر وقت آمدم برای گرفتن خوابگاه اما با اینکه همه شرایط اعم از جبهه و جانبازی را داشتم ببخشیدا به ریش ما خندید و چون درآمدی نداشتم من مجبور شدم چهار سال در زیر زمین های اطراف دانشگاه و شهرهای اطراف تهران مانند کرج آواره باشم تا توانستم فارغ التحصیل شوم. امروز این ادعاهای شما حداقل برای من یکی هیچ رنگ و لعابی ندارد. خوب شد که شما را بر کنار کردند . من با آدرس حرف زدم اما شما بدون تاریخ و آدرس غلط دادن حرف می زنید و بدانید که دیگر دوران شما گذشته و این حرف های بی استناد شما هیچ نتیجه ای ندارد. خوش آمدید . آنهایی که شما می گوئید حداقل هوای کار بچه های رزمنده را داشتند و تا حد ممکن به آنها کمک می کردند ولی شما چی ؟؟ حتی در همین سال های اخیرا چون فارغ التحصیل علامه بودم دوست داشتم حداقل ادامه تحصیلم در همین دانشگاه باشد حتی اگر مدرکم از جای دیگری باشد و یا بعد از مهمان شدن شاید بتوانم انتقالی بگیرم. به همین دلیل از دانشگاه محل تحصیل تقاضای مهمان شدن آوردم آدرس هم در حوالی همان میدان المپیک بود اما بازهم با وجود شرایط مندرج در مقررات نقل وانتقال بازهم موافقت نکردید. مجبور شدم ترک تحصیل کنم. پس لطف کنید شعار ندهید . اگر برای خدا بوده است بس تان است اگر برای ریا هم بوده است بس تان است. خوش آمدید. برخوردی که شما و امثال شما مانند آقای علم الهدی که زمانی معاون آموزشی دانشگاه امام صادق(ع) بود نمی خواهم بگویم با تمام افراد جبهه رفته بلکه با افراد گمنام و بی نشانی مانند من کردید، هیچ سنخیتی با شعارهایی که می دهید ندارد. یادم نمی رود در همان سال 1369از ایشان تقاضایی داشتم که منع قانونی نداشت اما با پوزخندی جواب مرا داد که به تمام روزهای جوانی از دست رفته خود در جبهه ها افسوس خوردم و هنوز هم نام او را که می شنوم داغ دلم تازه می شود نه بواسطه نپذیرفتن تقاضایم بلکه بخاطر پوزخند تمسخر آمیزش. هیچگاه از او و شما راضی نخواهم شد. (1616381) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۲۱:۱۱:۴۸
هموطن،
رزمنده بی ادعای مظلوم،
امیدوارم که دیگر کسی دلت را نشکند (1618397) (alef-10)
 
ابوالفضل
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۴۳:۲۷
ایشان مطمئن است که در این هشت سال گذشته رئیس دانشگاه بوده و نه جای دیگری احیاناً؟ (1616404) (alef-9)
 
امير
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۵۰:۰۸
من هر چند که با برخي رفتارهاي شريعتي مخالف بودم
ولي در مجموع انسان شجاع و با غيرت و متشرعي مي دانمش
که خدمت خيلي زيادي کرده
و برکناري ايشان را کاملا سياسي مي دانم (1616418) (alef-9)
 
حامد
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۵۰:۱۲
این آدم خوب کجا بوده حالاپیدا شده خدا به داد بچه های مردم برسد (1616419) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۵۰:۴۲
همین که کیهان نوشته خودش کلی مفهوم داره راستی توی این اساتید جاسوس ، مهره امریکا و انگلیس نبود راستی داخل اونها جرج سوروس پیدا نکردید (1616421) (alef-9)
 
کرمی نژآد
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۲:۵۳:۳۰
با سلام خدمت سید بزرگوار ولی تند مزاج. آقای طباطبایی حرفهای شما را بر مر اخلاق عرضه کردم .دیدم ناپسند است. چون آبروی جمعی بزرگوار را در معرض زوال قرار می دهد. بر فقه عرضه کردم دیدم که شما باید محدود به حد قذف شوید زیرا دلیل محکمه پسند وفقهی بر ادعای خود ندارید.شما گفته اید یک نفر آن استاد را با حالتی آنچنانی با دختری دیدهاست وبه شما گزارش ذاذه است. برآن فرد وشما به موجب مسلمات فقه باید هشتاد تازیانه جاری شود.اگر ادله شرعیه ی محکمه پسند داشتید باید آن را به قوه ی قضاییه می دادید تا توسط قاضی رسیدگی شده و فرد مورد نظرد از حقوق اجتماعی محروم گردد.اینجاست که باید گفت "رب حامت فقه الی افقه منه ما این حرفها را از شما و امثال شما آموختیم. سید بزرگوار (1616423) (alef-9)
 
شیما دانشجوی علامه
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۳:۲۴:۴۳
عملکرد و مصاحبه شریعتی در مورد اساتید دانشگاه علامه دقیقا مطابق با حکایت این ضرب المثل معروف ایرانی است:
يک روز ملا نصر الدین برای تعمیر بام خانه خود مجبور شد، مصالح ساختمانی را بر پشت الاغ بگذارد و به بالای پشت بام ببرد. الاغ هم به سختی از پله ها بالا رفت .
ملا مصالح ساختمانی را از دوش الاغ برداشت و سپس الاغ را بطرف پایین هدایت کرد.ملا نمی دانست که خر از پله بالا می رود، ولی به هیچ وجه از پله پایین نمی آید. هر کاری کرد الاغ از پله پایین نیآمد.
ملا الاغ را رها کرد و به خانه آمد ، که استراحت کند. در همین موقع دید الاغ دارد روی پشت بام بالا و پایین می پرد .وقتی که دوباره به پشت بام رفت ، می خواست الاغ را آرام کند که دید الاغ به هیچ وجه آرام نمی شود.
به ناچار خودش برگشت پایین . بعد از مدتی متوجه شد که سقف اتاق خراب شده و پاهای الاغ از سقف چوبی آویزان شده،بالاخره الاغ از سقف به زمین افتاد .
و ملا نصر الدین گفت: لعنت بر من که نمی دانستم که اگر خر به جایگاه رفیع برسد هم آنجا را خراب می کند و هم خودش را می کشد!!! (1616469) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۲:۵۲:۱۹
خیلی جالب و وصف حال بود. (1617434) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۳:۳۰:۱۴
ویدیوی مردی در آسانسور رادیده اید؟ چراتقاضای بازنشستگی شونو ندادید؟ (1616479) (alef-9)
 
mani
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۳:۳۲:۴۰
جدا تو این دانشگاه چه خبره ایشون رییس اونجا بودن الان که برکنار شده نطقش وا شده (1616485) (alef-10)
 
نیما
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۳:۳۳:۰۹
اگر چنین هست که خدا به ایشون اجر بده . (1616486) (alef-10)
 
بلبل
۱۳۹۲-۰۶-۱۳ ۲۳:۴۱:۱۷
چه خاطراتی از این ریاست دانشگاه داشتی داداش (1616500) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۰:۰۱:۵۷
ایشان مگه قاضی القضات هستند که خودشان قضاوت می کنند و حکم می دهند ؟
اگر واقعا" استادی در دانشگاه کار خلاف اخلاقی کرده نه تنها باید این فرد را بازنشسته نمی کردند بلکه باید به قوه قضاییه گزارش می دادند و با مدرک حد شرعی در مورد آن استاد اجرا می شد .
این کاری بود که حضرت علی ( ع) بود اجرا می کرد . (1616548) (alef-9)
 
فروغ
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۰:۱۴:۴۰
حاج اقا با این همه اعصاب خورد کنی بهتر بود خودتون تشریف می بردین .شما که ضامن بهشت وجهنم مردم نیستید.توی این سن وسال حرص وجوش برای ادم ضرر داره.گور پدر مال دنیا. (1616578) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۰:۳۱:۳۲
آقای شریعتی، واقعا اگر این اتفاقاتی که می گویید حقیقت داشته باشد شما می بایست این اساتید را با مدرک به مراجع قانونی معرفی می کردید و گرنه شما هم شریک جرم آنان می باشید. (1616602) (alef-10)
 
مدرس
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۰:۳۲:۵۵
حالا بنده چه کار کنم؟ اجازه بدهم باز هم برود سر کلاس و ...؟ من این کارها را بلد نیستم..........استاد شما که بیشترین خیانت را کردید اگر به دانسته های خود ایمان دارید بااااااااااااید اخراج میکردید نه ارفاق .اما اگر راست بودند هرگز اینجا گفته نمیشد هرگر در روزنامه نوشته نمیشد چون یک مسلمان هرگز آبروی انسانی را نمیبرد (1616605) (alef-10)
 
احسان
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۱:۱۰:۳۰
با این چیزهایی که آقای شریعتی در مورد اساتید گفته اخراج آنها درست بوده. (1616660) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۱:۱۴:۲۹
برای طرح اینگونه مسائل چرا به قوه قضائیه مراجعه نمی کنید به کیهان چه مربوطه؟ (1616665) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۱:۱۸:۳۲
فکر می کردم اگر به زن جوان ومرد میان سالی مشکوک شوند می برند منکرات.از کی تا حالا طرف را میبرند محل کار یا تحصیل؟حاج اقا انگار خیلی عصبانی هستی. (1616669) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۱:۲۳:۵۳
حاج اقا این افرادی که شما میگی دقیقا بهشون میکن مفسد فی الارض چرا باز نشسته شون کردی ؟چرا سکوت کردی؟جفا کردی حاجی جفا .اگر مدرک داری رو کن دیر نشده وگرنه میشه تهمت. (1616675) (alef-9)
 
سجی
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۱:۲۵:۴۵
شریعتی چرا در مورد بیش از 784 نفری که در 8 سال گذشته با رانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

و برخلاف موازین قانونی دانشجوی دکتری در دانشگاه علامه شدند چیزی نمی گوید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1616679) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۱:۳۷:۱۷
در باره پردیس وانتقال به دانشگاه پولی مطلبی نفرمودید.یادتون رفت یا گذاشتین برای بعد؟ (1616687) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۱:۴۰:۲۱
این طور که شما میگی اون اصولا دانشگاه نبوده اما اگر غیر از این باشه خدا ازت نگذره. (1616689) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۳:۰۷:۵۵
حاجی اینقدر بسوز وبریز نداره شما که خدارو شکر اهل قدرت ومال دنیا نیستی .خون خودتو کثیف نکن .اصلا شما رو چه به این ادمای فاسد وفاجر؟بذار برن جهنم ببینن ابی نیست تا بریزن روی سوختگی هاشون واللا به خدا . (1616744) (alef-10)
 
متعجب
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۳:۴۶:۲۷
پس بفرمایید شما رییس یک خانه فساد بودید نه دانشگاه،که ناگاه با مدیریت شما تبدیل به بهشت برین گردید!!!!!!!! (1616760) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۵:۳۶:۲۲
یا ایشان دچار توهم هستند و یا همه افراد خراب جمع شدند این دانشگاه !!! (1616776) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۵:۵۶:۲۶
ajab onvaght cehra hame in astaid faght az sabza bodand (1616780) (alef-10)
 
علی سعیدی
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۷:۱۳:۲۹
موارد مطروحه تاسف انگیز و شرم آور است اما مشی امیر المومنین افشا گری و پرده برداری نبود. این سخنان بیانگر آن است که جناب دکتر شریعتی از سعه صدر بالایی برخوردار نیستند. (1616791) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۷:۳۵:۲۵
البته هر رييس دانشگاهي در دوران مسئوليتش با اين موارد مواجه مي شود و برخورد هم مي كند ، اما برداشتنش براي اين برخوردها نيست، و از اين برخوردها حمايت هم مي شود، ممكن است كساني كه ايشان را تغيير داده اند هم دلايلي داشته اند ، خوب است بيان كنند تا مردم و افكار عمومي در جريان باشند (1616796) (alef-10)
 
سعيد
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۸:۰۰:۳۵
عجب!خانه فسادي اين دانشگاه!!!؟؟؟پس ٣٥ خدمتگذارني مثل شما چه جامعه اخلاقي درست كردن دست شما درد نكنه تا اينجا زحمت كشيدي از اينجا به بعد نمي خواد شما برو پيش داداش حسين بشين فحش بده و تهمت بزن .بهتر. (1616818) (alef-9)
 
یه بابا
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۸:۱۴:۳۵
الله اکبر
دانشگاه طباطبایی این بوده ....وا اسفاها (1616825) (alef-9)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۸:۱۵:۰۶
بااين حساب واويلا (1616826) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۸:۱۹:۰۹
خودتان قضاوت کنید. چنین فردی با چنین شخصیتی صلاحیت اداره یک مجموعه فرهیخته دانشگاهی آن هم فعال در حوزه علوم انسانی را داراست؟
اگر کسی خلافی کرده یا جرمی مرتکب شده، از او شکایت می‌کنند و قاضی براساس دلایل محکم او را محاکمه می‌کند و حکم صادر می‌کند. نه این که یک نفر براساس شنیده‌هایش به قضاوت مغرضانه بپردازد و در نقض بازپرس به موشکافی بپردازد و در جایگاه قاضی، حکم صادر کند و در جایگاه مجری، حکم خود ساخته را اجرا کند.
این فرد به نظر شما تا چه حد به اسلام حقیقی که از آن دم می‌زند نزدیک است؟
به حقوق اساسی انسان‌ها که نتیجه تجربیات بشر در طی هزاران سال است چطور؟ (1616828) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۸:۲۹:۴۹
حرفهای خیلی سنگینی است یعنی تمام دانشگاه های ما این طورند. پس ما در این سی سال چه کرده ایم؟ یا این حرفها واقعیت ندارد. (1616837) (alef-9)
 
وحیدرضا
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۸:۳۰:۳۰
آقای شریعتی شما حالا که عزل شدید دارید این حرفا رو میزدید؟ شما هم که دارید یک طرفه به قاضی میرید (1616838) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۸:۵۸:۳۲
اینها اتهاماتی ثابت نشده است که ثابت نی کند رئیس سابق دانشگاه علامه به جای کار خودش سیستم اطلاعاتی امنیتی راه اندازی کرده بوده!! حالا یا وضع دانشگاه های ما این قدر خراب است و ایشان فقط به علت مدیریت بالا سر در آورده یا این حرفها توهمات فردی و نگاه های افراطی است.
وزارت علوم جا دارد از حیثیت دانشگاه دفاع کند. (1616857) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۹:۰۶:۳۲
دولت آقای روحانی روزی چوب برخورد ناحق با کارگزاران جمهوری اسلامی رو خواهد خورد...
همانطور که بقیه خوردند. (1616870) (alef-9)
 
دانشجوی قدیمی
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۹:۲۴:۰۲
آقای شریعتی بد و بیراه گفتن و اعاهای کذب داشتن از هر بیسوادی برمی اید شما که رئیس مهمترین دانشگاه علوم انسانی خاورمیانه بودید همه فضل و علم و هنرتان همین است؟! ولا تقف ما لیس لک به علم واقعا استاد طیب را نشناختید و میگویید عرفان کاذب و ... را ترویج میکند ؟ یا شناختید و هوای نفس و باندبازی ... باعث شد روی حق پا بگذارید؟ بدانید که اینجا فقط یک شخص مطرح نیست شما و امثال شما در لباس روحانیت اسلام و دین و خدا را بدنام کردید و باید قرنها پاسخ گو باشید روزی فرابرسد که بگویند و قفوهم انهم مسئولون! (1616894) (alef-9)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۹:۲۴:۲۰
تو م مثل احمدی نزاد به دروغگویی و تهمت زنی روی آورده ای! (1616895) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۹:۲۶:۵۴
مسائل مطرح شده در دانشگاه علامه و در دانشگاههای دیگر به وفور دیده ایم و ربطی به اساتید چپ و راست هم نداره و این برای جامعه علمی ما واقعا تاسف بار است و باید برای اساتید قوانین اخلاقی سخت تری اجرا شود (1616898) (alef-10)
 
محمد
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۰۹:۴۸:۰۰
واقعا شما دغدغه دین دارید پس چرا ناراحتید توکلتان بخدا باشد سرباز نظام (1616926) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۰:۱۹:۳۴
کار مدعیان اصلاحات جز فریب و غوغاسالاری رسانه ای نیست. خدا لعنت کند کسانی را که ... (1617000) (alef-10)
 
ﺣﻤﻴﺪ
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۰:۲۱:۳۸
ﺳﻼﻡ ﺁﻗﺎﻱ. ﺷﺮﻳﻌﺘﻲ
ﺧﺪا ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻃﻮﻝ. ﻋﻤﺮ ﺩﻫﺪ
ﺑﻨﺪﻩ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﺭ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ. ﺩﺭﺱ ﺩاﺭﻡ
ﺑﻌﻀﻲ ﻫﺎ اﺩﻋﺎ. ﺩاﺷﺘﻪ ﺟﻮﻫﺮ ﻛﺎﺭ ﺿﺪ اﺧﻼﻗﻲ. ﺭا اﻧﺠﺎﻡ. ﻣﻴﺪﻫﻨﺪ (1617007) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۰:۲۴:۰۶
اگر حتی بخشی از صحبتهای ایشون صحت داشته باشه، آیا وقتش نیست که فکری بکنیم برای دلیل این بی اخلاقیها که نه تنها در سطح جامعه، بلکه در محیطی مانند دانشگاه علامه، که اساتید و دانشجو به شکلی در رابطه با علوم انسانی هستند دیده می شه؟؟ (1617012) (alef-10)
 
محمدرضا
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۰:۴۱:۵۹
اینطور که ایشان فرموده اند همه اساتید و دانشجویان عده ای خلاف کارند . (1617057) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۱:۰۲:۱۸
اخراج ها گیرم صحیح جذب دوستان و رفقا من جمله جناب بذرپاش هم در راستای خدمت به نظام بوده؟ (1617116) (alef-9)
 
علی
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۱:۰۶:۳۷
نوع بیان مطلب از سوی ایشان نشانگر تند خویی ایشان است و نیز عدم رعایت حقوق اساتید آن دانشگاه که با این گونه برخورد همگی در مظان اتهام قرار گرفته اند
درست مثل این می ماند که بنده با بر شمردن موارد متعدد فسادهای گوناکون در بین برخی مسوءلان و وابستگانشان در صدد القای این موضوع باشم که مشت نمونه خروار است و همه مسوءلان فاسد هستند. (1617134) (alef-10)
 
وحید
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۲:۰۴:۱۹
تحقیق کنید گفته های آقای شریعتی را. اگر درست بود باید ایشان را به همان سمت قبلی برگرداند و به او افتخار هم کرد. (1617302) (alef-10)
 
همایون
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۲:۱۵:۳۸
همش دروغ و تهمت بی پایه و اساس... ما هشت سال از این حرف ها شنیدیم گوشمان پر است. (1617334) (alef-10)
 
علي روحي
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۲:۱۸:۳۲
جناب آقاي توفيقي لطفا به ادعاهاي آقاي شريعتي پاسخ دهيد (1617340) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۲:۲۰:۱۱
کاش ایشان لحظه ای فکر میکردند این رفتارهایی که ایشان بیان نمودند چرا تا این سطح در دانشگاههای کشور گسترش پیدا کرده. (1617346) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۲:۲۵:۳۹
پس بفرما که کل آدم های فاسد در وزارت علوم، عدل اومدن توی دانشگاه علامه استخدام شدند و هیچکس هم نفهمییید نا اینکه شما ظاهر شدید و به کشف حقایق پرداختید! یا اینکه نه، همه جا وضع همین جوریه اما بقیه ی دانشگاهها براشون مهم نیست فقط شما براتون مهمه! اینهایی که شما فرمایش فرمودید، اگر فرض کنیم همه اش هم درست باشد، شد 8 مورد!! که طی 8 سال اتفاق افتاده، بقیه ی اخراج ها چی؟! استخدام های کتره ایِ نور چشمی ها که در هفته ی آخر کردی چی؟! تازه از همین 8 موردی هم که گفتید، به فرض صحت، 2 تاش اصلاً دلیل اخراج کسی نمی شود! پس بیخودی شلوغش نکنید! (1617358) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۳:۴۸:۰۶
امدی(یعنی گفتی) جانم به قربانت ولی حالا چرا
حالا که خود از دانشگاه اخراج شدی چرا (1617584) (alef-10)
 
کامران
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۴:۰۰:۲۵
مشکلات اخلاقی!!!!!! توهین به فلان چیزها!!!!! سو رفتار با دختران!!!!! آخه تا کی میخواین درگیر این چیزا باشین؟ اسم این ها دانشگاه هست. تا حالا یه بار شد بیاین از مشکلات علمی اساتید حرف بزنید؟ یه بار شد بررسی کنین ببنین که چرا این همه استاد و دانشجوی بیسواد با مدرک بالا داریم؟؟؟؟؟ یه بار شد بگین فلان ساختمان دانشگاه رو زیبا سازی کنیم؟ یه بار شد از کیفیت اساتید و دانشجو هاتون از لحاظ علمی حرف بزنید؟!!!! تا کی تو اینجا ما باید چوب ندونم کاری و اعمال سلایق شخصی شمارو بخوریم؟ ما گناهمون چیه شما شدید زمام دار و ما هم هیچ نقشی در انتخاب شما ها نداشتیم. تا کی؟ یه بار شد بگین که بیایم معماری دانشگاه رو فلان جورش بکنیم و فضای سبزش رو مدل بدیم تا دانشجوها و اساتید از بودن در دانشگاه ها لذت ببرن؟ من آرزوم بود که دانشگاهم از لحاظ علمی شبیه کمبریج و از لحاظ زیبایی شبیه آکلند بود ولی از نوع به قول شما اسلامیش. کاش اصلا تفکیک جنسیته که نه اصلا سقط جنسیتی بود ولی دانشگاه من هم شبیه دانشگاه بود و ازش علم میومد بیرون. کاش میشد یه ذره هم به من دانشجو بها میدادن و الان جوری نمیشد که تو مملکت دانشجو از کمترین منزلت برخوردار باشه. (1617611) (alef-10)
 
علی
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۴:۴۷:۲۸
به نظرم اگر حرف های این اقا صحت داشته باشد که بعید می دانم باید به حال این دانشگاه که حضرت امام چه توصیف هایی برایش داشت گریه کرد و اگر هم اظهارات این شخص بی ربط باشد که تهمت و نارواست و موجب عقوبت است چرا باید روحانیت را در پست هایی بگذارند که تخصص ندارند و ریشه ی دین و ایمان مردم را سست و لرزان کنند (1617716) (alef-10)
 
دانشجوی دانشگاهی در همدان
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۵:۳۰:۴۷
من کاری به این موضوع ندارم.
ولی تو دانشگاه ما هم استادی بود که خانمهای چادری رو، مبتلا به عقده اودیب می دونست!
جای چنین اساتیدی با این افکار منحرف، قطعا در محیط مقدس دانشگاه نیست (1617794) (alef-10)
 
زینب
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۵:۵۰:۴۷
هر کسی ذره ای شک داشت الان باید ممنون دکتر توفیقی باشه که ایشون رو برکنار کردن...ممنون اقای شریعتی که نشون دادید حرف و حدیث هایی که پشت سرتون نقل میشد چه قدر به واقعیت نزدیکه (1617821) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۶:۰۴:۵۹
پس آقای شریعتی چرا بعد از این همه عزل و نصب رتبه دانشگاه اینقدر نزول کرد؟
شما که راست میفرمایید؟؟؟؟ نه ؟؟؟ (1617844) (alef-10)
 
محفوظ
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۶:۲۲:۴۰
بازنشستگی اقای شریعتی مبارک است مابقی را به دیگری واگذار کند ایران را که نمی شود یک تنه اصلاح کرد ای کاش این اعترافات به موقع بدست مردم می رسید تا الان او را بپرستند ملاحظه کار یکرده باشند حقشان است. کسی که شما تعریفش را کردید مومن نیست پس آبروی اورا بریز تا دیگران را فاسد نکند (1617870) (alef-10)
 
مسعود
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۶:۴۳:۲۴
این گونه سخن گفتن شبهه فکنی بر علیه اساتید دانشگاهها است و جرمی قضایی و قابل پیگرد می‌باشد

هنگامی که فردی خطا می‌کند نباید گفت منصب حقوقی‌ای که آن فرد دارد خطا کرده است. خود آن فرد خطا کرده است و باید اسم او به عنوان خطاکار بیان کرد! آقای شریعتمداری بهتر است دقت بیشتری در سخن گفتن بنمایند. به علاوه سیاه‌نمایی نکنند و برای نجات صندلی‌ی خود قشر بزرگی از فرهیختگان این مرز و بوم را متهم نکنند. حتی اگر حق با ایشان بود آن صندلی ارزش چنین کاری را نداشت (1617913) (alef-10)
 
یوسف
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۷:۰۱:۴۹
دوستان یک نفر نوشته من دانشجئو علامه بودم فلان و بهمان ... چطوری دوستان ندیده مثبت میدید به حرفاش . اگه گفته باشه منم دانشجوی علامه بودم دیده ام مسائل رو و شریعتی راست میگه و برخی اساتید مشکل دارن همش 10 تا مثبت داره اما اگه از برکناری حمایت کرده باشه 40 . خداوکیلی این جوری قضاوت نکنیم ، نه رد کنیم نه قبول کنیم نه نقل قول .
ما ایرانیها با این مدل اظهار نظر و قضاوت هیچی نمیشیم اینیم که هستیم خداشاهده زیادیه . تاسف باریم و رقت انگیز . همه چیزمون سیاسیه . (1617954) (alef-10)
 
۱۳۹۲-۰۶-۱۴ ۱۸:۳۳:۳۴
با سلام خدمت همه ی الفیها چرا کامنت بنده که هم فقهی بود وهم مؤدبانه را سانسور کردید؟ کرمی نژاد (1618139) (alef-10)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.