کد خبر: ۴۰۲۱۱۵
زمان انتشار: ۲۱:۲۳     ۳۰ آبان ۱۳۹۵
استکباری که یک خبر ساده هم از اجتماع ۲۵ میلیونی اربعین را پوشش نمی دهد، باید انتظار داشت که برای داخل کشور هم برنامه‌ریزی کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، «شور و شوق ملّت‌ ما برای راهپیمایی اربعین ضامن بقای کشور است.» این سخن رهبر انقلاب را دشمن شنیده است و اگر نمی شنید هم اوضاع بد خود را درک می کرد. واقعیت این است که سخنرانی علی مطهری که در مشهد به صورت کاملا قانونی توسط دادستان مشهد لغو شده است، دشمن زهرخورده از اربعین را دوباره مجهز کرد.

سخن دیگر رهبر انقلاب می تواند در این راستا راهگشا باشد: «درسی که اربعین به ما می‌دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره‌ی شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت.»

به همین بهانه ی لغو سخنرانی علی مطهری که تصمیم دادستانی بوده است و ربطی به آیت الله علم الهدی ندارد، هجمه ی سنگینی به وی صورت گرفته است. مشخص است که رسانه های داخلی و خارجی حامی دولت، تحمل گسترش فرهنگ اربعین را ندارند به دقت می دانند که اربعین در حال گسترش فرهنگ خود به کشور است، به دنبال تغییر خطوط رسانه از طریق این داستان از قبل برنامه ریزی شده هستند.

دادستان از آن جهت این اقدام مناسب و بجا را انجام داده است که به دلیل خوف از مواضع اخیر علی مطهری در باب نشستن امام رضا «علیه السلام» پای کنسرت!! که  علی مطهری نسبت به آن عذرخواهی هم کرده است، ترس از شکل گیری این سخنرانی داشته است و نگران آن بوده است که به وی آسیبی برسد.

استکباری که یک خبر ساده هم از اجتماع ۲۵ میلیونی اربعین را پوشش نمی دهد، باید انتظار داشت که برای داخل کشور هم برنامه ریزی کند. مگرنه نباید این چنین خبرها، عکس ها، توئیت ها، کاریکاتورها و… آماده باشند که ظرف چندساعت علیه آیت الله علم الهدی به صف بشوند.

برای مثال به سخنان رهبر انقلاب در باب کودتای ۲۸ مرداد توجه کنید که می فرمایند:

«البته عملیات، بین امریکاییها و انگلیسیها مشترک بوده که در این گزارش کاملاً منعکس شده است. آن بخش مورد توجّه من این است: «کیم روزولت» می گوید وقتی ما به تهران آمدیم، یک چمدان بزرگ پُر از مقاله‌هایی که نوشته شده بود و باید ترجمه میشد و در روزنامه‌ها به چاپ میرسید، و نیز کاریکاتورهایی را با خودمان آوردیم! شما فکرش را بکنید، دستگاه سی. آی. اىِ امریکا برای ساقط کردن حکومتی که با آنها ناسازگار بود و منافع آنها را تأمین نمیکرد…از همه ابزارها – از جمله از ابزار هنر – علیه آن استفاده کرد. البته آن روز کاریکاتوریستی که هم به درد اینها بخورد و هم بتواند مورد اعتمادشان قرار گیرد، لابد نبوده است؛ لذا با خودشان کاریکاتورهای آماده را آورده بودند!»

اکنون که قلم به دستان مزدور هستند تا کاریکاتور بکشند و اگر نبودند هم دنیای دیجیتال دریافت کاریکاتور از آن طرف آب را ساده کرده است.

تامل کنیم به یک شب فرماندار مشهد قربانی می شود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
۳
۲
صحیح است , واقعا صلاحیت کافی ندارد شاید یک دفعه قاطی شد و دو تا فحش هم داد
پاسخ
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
پيشتهاد مي كنم علي مطهري يك دوره آموزشي هوچيگري و اغواگري و سفسطه گري و دروغ براي علاقمندان بخصوص افساد طلبان بگذارد...... تا روزنامه هاي هوچيگرا و مزدور، مطلب براي دروغ پراكني داشته باشند....
آقاي مطهري!!!
جمع كنيد اين بساط ناصوابتان را.....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها