شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۵
۹

سخنان جنجالی اژه ای درنمازجمعه درموردفتنه

جمعه ۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 530164
سخنان جنجالی اژه ای در مورد بنی صدر و وقوع فتنه های دهه 60، 70 و 80...!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Netherlands
تمام نکات ایشان را منطقی یافتم جز کنار هم قرار دادن عملکرد نیروهای مسلح در کنار عملکرد قوه قضائیه. ان شاء الله از این به بعد قوه قضائیه هم عمملکرد بالای ارتش و سپاه و بسیج ووو را در پرونده خود بیادگار بگذارد.
دست حق بهمراه حق پرستان
من
Germany
نمیدونم چرا این روزا هرکی حرفی میزنه که حرف حقی توشه وازه جنجالی بکار میبرن
اصغر
Mozambique
بنام خدا. خب .!
بنشینیم و اجازه بدهیم که هر کاری که خواستند انجام دهند؟ مسئولین کشوروبخصوص قوه قضاییه و قوای امنیتی باید کاری بکنند. مردم چکار می‌توانند بکنند .
حمید
Iran, Islamic Republic of
سخنان به جا ومورد نیاز جامعه بود که بیان کردند
United States
یا سهوا یا عمدا کلمه جنجالی "جنجالی" رو تیتر کردید، ولی گرد و غبار فتنه خیلی وقته بلند شده... این حرفها رو باید به مردم گفت تا بیدار باشند وگرنه حتی در صورت ممکن بودن هم، هزینه دفع فتنه بدون دلیل افزایش پیدا میکنه. این حرفها رو باید گفت، قاطع هم باید گفت.
Behzad
United States
نکاتی که جناب آقای اژه ای فرمودند به حق بود . کشور ما با تلاش و جهاد سپاه عزیز و ارتش و بسیج عزیز اقتدار کشور را بوجود اورده است و ما مدیون شهدا و جانبازان و خانواده هایشان هستیم و روا نیست با دست خودمان فرزندان رشید خود را تضعیف نماییم. در مورد مشکلات مردم که ناشی از سهل انگاری آشکار دولت در نظارت بر موسسات اعتباری بوجود آمده بر وجدان بیدار ایشان درود میفرستم انشاءالله مردم را از حکومت اسلامی ناامید نکنیم که غیرقابل جبران است.
Iran, Islamic Republic of
بی اختیار بیاد سخنرانی اخیر یکی از افراد اصلی دولت در قوه مجریه افتادم که در تعبیر خود از دولت دارای تفنگ استفاده کرد انهم در روزهایی که سپاه در مقابل تکفیری ها با حمله موشکی واکنش نشان داد . سوال من از آن اقای محترم این است که در ست در همین روزهای حساس واقعا چه ضرورتی بر بیان چنین صحبتی وجود داشت ؟
صحبت از منوپلی فلان نهاد می کنند.واقعا در همان حیطه ای که در اختیار این دولت و دولت قبلی و دولت های بعد از جنگ بود انحصارگری اطرافیان دولت ها تا چه حد وجودداشت ؟ و شما ها تا بحال چه کرده اید ؟ رطب خورده منع رطب کی تواند کرد؟ از طرف دیگر اینطور که از طرف سپاه اعلام شده پروژه های ملی را باقیمت بسیار کمتر - که انرا هم دولت بدهکارعمده است - به سپاه می دهند .
چون منی که مدیریک شرکت خصوصی و البته با بهره مندی از توان تخصصی بالادر زیر مجموعه خود هستم ، نمی توانم شوک ناشی از خلف وعده های مکرر دولتی ها را تحمل کنم . شما کار ها را ازسپاه می گیرید می خواهید بدهید به خارجی ها و یا فلان باشگاه نفت و نیرو و امثالهم ؟؟ این معنی ارجاع کار به بخش خصوصی است ؟
من متاسفم که عده ای بدلیل نااگاهی و عدم اطلاع مزمن از واقعیت های جامعه ادعاهای یک عده را باور می کنند . آن عده ای هم که باور نمی کنند باید مثل حقیر خون دل بخورند . درست مثل توجیهات برجام و تز اخیر "تلاش بی حاصل برای ایجاد تفرقه میان اروپا و امریکا" !!
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
وقتی مجلس و ریس مجلس خوابه ما چه کنیم؟