روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

سواله دیگه...

من هر جور فکر میکنم میبینم بعضیها نمیتوانند انقدر ساده باشند و حتما دارند ادا در می آورند. و حتما شبها هم که میروند خانه به ریش ما میخندند که امروز هم سر کارشان گذاشتیم. البته به نظر میرسد اینبار مرحوم مغفور استخر مکان جناب هاشمی را سر کار گذاشته اند.


آقای غلامعلی رجایی یکی از این افراد است که از دور لااقل انقدر ساده و... به نظر نمیرسد. ایشان در مطلبی به ماجرای استخر فرح پرداخته و ابعاد جدیدی درباره فوت آن مرحوم را برملا کرده اند.
(عبارات داخل گیومه عینا از ایشان است»
ایشان گفته اند: «نکته ای که برای اولین بار من برای رسوایی دروغگویان امروز با انتشار این عکس افشا میکنم»

بنده این را که خواندم با خودم گفتم ای دل غافل، دیدی؟ دیدی هرچه درباره مرگ آقای هاشمی در استخر فرح میگفتند دروغ بود؟ بعد فکر کردیم آقای رجایی میخواهند افشا کنند که آقای هاشمی در حین اردوی جهادی در حالی که داشته استامبولی ملات را حمل میکرده و برای مستضعفان خانه میساخته فوت کرده! بعد دیدیم نخیر! حرف آقای رجایی این نیست. بلکه ایشان حرفشان این است که درست است آقای هاشمی در استخر فوت شده اما «این استخر کوچک در گوشه ای از کاخ سعدآباد که هاشمی هفته ای دو بار به آن مراجعه داشته اساسا در زمان طاغوت وجود خارجی نداشته چه برسد به اینکه استخر اختصاصی فرح باشد». بعد ایشان به ماجرای ساخت استخر یاد شده میپردازند: «آقای هاشمی از استخری که در ریاست جمهوری درست کرده بود استفاده میکرد».
راستش ما آدمهای ساده و عوام که تحت تاثیر شستشوی مغزی هستیم تا حالا فکر میکردیم نهاد ریاست جمهوری یک جایی است که در آن رییس جمهورها کار میکنند و به امورات مملکت میرسند، اما حالا به مدد آقای هاشمی که حتی مرگش هم باعث بالا رفتن اطلاعات مردم است فهمیدیم که نهاد ریاست جمهوری جایی است که در آن رییس جمهورها برای خودشان استخر میسازند و از آن ـاستفاده» می‌کنند. بعد یکجور هم می‌گویند استفاده میکرد که انگار کاری که ایشان با استخر میکرده با کاری که مردم عادی میکنند متفاوت است! بگذریم.

آقای رجایی در ادامه گفته اند: «بعد از اینکه احمدی نژاد رییس جمهور شد عملا دسترسی آقای هاشمی به آنجا مشکل شد و ما این محوطه کوچک را برای ایشان در سعدآباد آماده کردیم.»
واقعا احمدی نژاد خیلی بد است. دسترسی آقای هاشمی به استخر ریاست جمهوری را محدود کرد نامرد. فکر کنم میخواسته همه آب استخر را بریزد پای درختهایش!

یکی هم نبود بهش بگوید باباجان استخر خودش بود, خودش ساخته بود, خودش نفس گرفته بود و هی رفته بود زیر آب و دانه دانه آن کاشی کوچولوها را چسبانده بود کف استخر, بعد شما که حالا اتفاقی ساختمان ریاست جمهوری ات افتاده زرتی اطراف استخر ایشان, دسترسی او به استخرش را محدود میکنی؟
حالا چهارتا سوال مسخره هم اینجا ایجاد میشود که بالاخره اگر استخر شخصی آقای هاشمی بود چرا در نهاد ریاست جمهوری ساختند و اگر استخر ریاست جمهوری بود چرا آقای هاشمی بعد از ریاست جمهوری هم میرفتند آنجا آب بازی؟ واقعا که سوالهایم مسخره است؟ خب معلوم است دیگر! چون آقای هاشمی و ریاست جمهوری این حرفها را با هم ندارند که. بگذریم..


محمدرضا شهبازی


ادامه مطلب را در اینجا بخوانید: http://yon.ir/M13zb

نظرات 1 + ارسال نظر
پینار شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 14:05 http://entezari.kowsarblog.ir/

من هم معتقدم رفسنجانی ترور شد
اما نه در استخر فرح
بلکه سالها قبل،
هاشمی ترور شد
توسط خودش
ودرک سطحیش از جامعه
و ولعش برای غرب
و پیوستن به بازارهای جهانی
و سیاستهای بیرحمانه تعدیل
و تحویل انقلاب مستضعفان به آقازاده گان
نفر دوم انقلاب سال 68 ترور شد
جسد شناور در کاخ ،پوسته ای تو خالی بود

علی علیزاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد