روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

ایران آرامش میخواهد دعا کنید(۴) - متعصب کیست؟؟؟

صحنه ششم: 

زمان: بعد از مناظره (بخوانید میزگرد سیاسی) مهندس میرحسین و حاج مهدی کروبی - ساعت ۲ شب 

مکان: خوابگاه؛ اتاقمون 

 

هم اتاقیم: 

... ببین اگه اینا راست باشه من دیگه به احمدی نژاد رای نمیدم.   

یعنی تمام حرفای احمدی نژاد دروغ بود؟ 

اگه اینا که میرحسین گفت راس باشه؛ من به رضایی رای میدم... نه سفید میندازم. 

یعنی این همه دروغ گفت... 

 

یکی از همسایه ها: منم همینطور؛ یعنی این همه دروغ بود؟ ... من سفید میندازم.

 

من: یه جورایی موافقم.  

اما خود میرحسین گفت: داشتم میومدم یکی این نمودارها رو بهم داد... 

 

.... 

 

مقایسه کنید با: 

۱-پاره کردن نشریه جامعه اسلامی دانشگاه به جرم اینکه طرفدار احمدی نژاده جلوی مسئولاش. بدون حتی یه نگاه بهش 

۲-اینکه میرحسین هر چی میگه راسته. حتی اگه بگه ماست سفید نیس. 

۳-نخست وزیر امام (امام که نخست وزیر نداشت! داشت؟) دروغ نمیگه. 

۴-شب دفاعیات احمدی نژاد هیچ کدوم از طرفدارای میرحسین نبودن. 

۵-طرفدارای احمدی نژاد اکثر مناظره رو دیدن اما اونا فقط مناظره های میرحسینو دیدن. 

۶-(پس از انتشار سند عذرخواهی انگلیس از ایران) یکی: اینا همش دروغ محضه؛ تازه عذرخواهیش کو؟ این تقلبیه.....  

۷-یکی رو به من که کنار عکس احمدی نژاد (روی در اتاقمون) وایساده بودم: خفه شو... احمق کسیه که به احمدی نژاد رای بده...

 

 بازم بگم... بگم؟ 

 

قضاوت با خودتون کی متعصبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

 

ادامه داره............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد