روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

روایت ۱

با این که از چندین روز قبل 13 آبان شروع کرده بوند به تبلیغات واسه بهم ریختن دانشگاه اما به نظر میرسید نسبت به قبل کمتر شده.

به هر حال دانشکده ها پر شده بود از تبلیغاتشون..... مث این که دانشگاه هم باهاشون بود چون هر جا که تبلیغ میکردن، دانشگاه با رنگ سفید های لایتش میکرد. (مثلا میخواست کلا پاکش کنه اما نظر همه رو جلب میکرد.) 

 

شب 12 آبان

گفته بودن میخوایم بریزیم بیرون و همه چیزو بکوبونیم..... گفتن سر و صدامون میرسه به همه جا

اما شک دارم..... ما که منتظر بودیم ساعت 6 و نیم شلوغ بشه اما خبری نشد که نشد.....

حتی تا 7 هم صبر کردیم اما نبودن که نبودن.

توی سلف بودیم که یکی اومد گفت که کلا یه دویست تا دختر و پسر جمع شده بودن که موقع نزدیک شدن به خوابگاه کمتر هم شده بودن.

یکی چند روز بعد بهمون گفت دختراشون داد میزدن:

توپ تانک تجاوز

دیگر اثر ندارد!

نظرات 4 + ارسال نظر
yashar جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:16 http://www.nicepack.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار خوبی دارین . لطفا به سایت منم یه سری بزنید

sevda دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 18:57 http://mehrabania.blogfa.com

سلام عزیزم

مرسی از اینکه به من سر زدی و برام دعا کردی

حالا فهمیدم که اگه میمردم خیلیها اینجا برام ناراحت میشدن

میبینی که سالم برگشتم ولی خودمونیما بی هوشیم حال میده

شوخی کردم بابا خیلی بدبختی کشیدم خیلی چیزا یادم نمیاد اما بازم خدارو شکر

الانم که اومدم و دوباره شماهارو میبینم خیلی خوشحالم

راستی حیف شد که نرفتم مگه نه....؟؟؟

برات دنیا دنیا آرزوی موفقیت و شادی میکنم

امیدوارم همیشه سالم باشی

باور کن دلم خیلی برات تنگ شده بود

آمده ام سراسیمه میمانم اما بی پناه

یا حق

]

اویتا EVITA سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 http://www.evita.blogfa.com

به نام خدا و درود
مهدی کجایی؟
چطوری گوگولی من؟
مهدی تو با MATHLAB و MATHCAD کار کردی؟
ای کاش بین ترم میومدی تهران
چند تا مسئله خوف دارم نمیتونم حل کنم
راستی وبلاگمو آپ کردم چند تا آپ توپ
بدو بیا تا کتکت نزدم

saeed شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:14 http://www.saeedsetareh.blogfa.com/

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد