روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

ترتیل دلنشین

یک روز در حالی که از کنار مسجد النبی (صلی الله علیه و آله) 

میگذشتم بسیار تحت تاثیر قرائت امام جماعت مسجد النبی  قرار گرفتم. 

در آن لحظه جوانی را دیدم که به من گفت:  

چیزی فکر شما را به خود مشغول کرده است؟ 

گفتم: آری، ترتیل زیبای امام جماعت. 

ایشان گفت: یک روز بعد از نماز پیش امام جماعت مسجد رفتم و همین مطلب را  

عنوان کردم و از وی درخواست کردم در صورت امکان نوار کاست  

محتوی ترتیل خودش را به من بدهد. 

ایشان از من پرسید: اهل کجایی؟ 

گفتم: ایران 

او گفت:  

ترتیل امام جمعه تهران (سید علی خامنه ای) به مراتب از ترتیل من بهتر است. 

 

حجت الاسلام جلالی 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
misna یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:28 http://skygalaxy.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری وقت کردی به پاتوق ما یه سری بزن منتظریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد