روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

شین مث شایعه

شایعات خیلی زود بین افراد یه جامعه می پیچه، آخرشم یه کلاغ، چهل کلاغ (شایدم صد کلاغ) شه! وقتی به گوش خودت می رسه، باورت نمی شه، چی تو جامعه درباره ت می گن!!!  

 

از قدیم هم گفتن: در دروازه رو میشه بست، دهن مردم رو نمی شه بست!  

اگه این شایعه جنگ روانی بشه دیگه بدتر!   

 

 

یه جاجی داشتیم که یادم میاد تعریف می کرد که: 

یه روز صبح رفیقی داشتیم به بغل دستیش گفت: تو کتاب ... (اسمشو یادم نمیاد) نوشته هر کس بعد از نماز صبح، یازده بار سوره توحید رو بخونه، آخرش شب اعمالشو محاسبه بکنه، تو اون روز گناه نکرده... 

یکی اینو می شنوه و به بقیه هم میگه... شب یکی از طلبه های اون مدرسه میاد به تعریف کننده روایت می گه: 

شنیدم شما گفتین که تو رساله آیت الله بهجت نوشته که هر کس بعد از هر نماز صبح 12 بار سوره توحید رو بخونه، خداوند حق الناس شو می بخشه... 

حاجی می گفت: مواظب غیبتاتون باشین که کار دستتون میدن. 

 

  

همه اینا رو نوشتم که بنویسم، یادم میاد: 

یه بار یه جا به اشتباه اسم منو به جای یه نفر دیگه نوشتن و گفتن طرف یه ترم از دانشگاه تعلیق شده... پیگیری کردم، دیدم خبر دروغه (کار رو به جایی رسوندن آدم به خودش شک بکنه!) 

 

دو ماه بعد بچه ها برام یه کاری باخام داشتن، یکی که اون جا بوده بر اثر یک کلاغ، صد کلاغ ها میگه: این که تعلیقیه!!!! 

چند روز یکی از بچه های بهم گفت: مهم نیست، تو ترم زیاد داری!!! تو ترم پیش تعلیق شدی؟ 

 

خدایا!

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیر شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:22 http://ssevgilim.tk

خیلی حال کردم

MyTheme شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:06 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

رضا یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:18 http://manam.blogsky.com/

به حرف مردم توجه نکن.
بجاش بدو بیا اونجا من آپم.

مثنوی خیال یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:48 http://masnavikhial.blogfa.com

تعلیقی شدن توی دانشگاه حکم بمب اتمی رو داره شایدم بیشتر ...

یک شایعه دیگه از قول من : پس شما جزء اخراجیهای دانشگاه بودید!!!

تذکر ، تعلیق ، توبیخ ، کمیته انضباطی ، اخراج ، محرومیت ، حبس تعزیری و در نهایت یار دبستانی من واژه های زنجیر شده در قاموس دانشگاه...
به راستی چرا باید اینگونه باشد؟؟؟

خیلیا به این باور نرسیدن، من تعلیق نشدم!!!!!!



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد