روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

شبکه داخلی

تقریبا کسی نیستش که اینستاگرام، فتوبلاگ و گوگل پیکاسا نداشته باشه یا ندونه اینا چین، اما شاید شبکه های داخلی رو نشناسن. مدتی هستش شبکه های اشتراک گذاری عکس داخلی هم اومده که یه نمونه ش هم لنزور هستش.


من هم عضو لنزور هستم و عکس هام رو علاوه بر فتوبلاگم، به لنزور هم می فرستم (صفحه شخصی م) ... البته تو فتوبلاگم عکس هایی که خودم گرفتم رو می فرستم و تو لنزور عکس های داخل رایانه ام رو!


شما هم عضو این شبکه عکس بشید تا علاوه بر حمایت از محصولات و تارنماهای داخلی، هم از عکس های متنوع دیگر کاربران لذت ببرید و هم عکس های خودتون رو به اشتراک بگذارید.


اینم یه نمونه از عکسام:




پ.ن.1: اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 4 + ارسال نظر
گیل پیشی چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:12

چه عکس زیبایی

گمنام پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:19

سلام ممنون ک به وبلاگم سر زدین میشه بگید چطور شد که ب این ینی اون وبلاگ سر زدین ینی منظورم اینه که از دانشجو های دانشگاه بودید یا هستید؟

KHEYRANI جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 http://kheyrani.blogsky.com

گالری خوبی دارین/توی اینستاگرام هم هستید؟؟

نه، فقط تو لنزور عضوم.

تسنیم دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:22 http://taasnim.blog.ir/

سلام
چقد خوبه شما به همه چیز عرق ایرانی دارید! قابل تحسین هست

من خودم به مقوله عکاسی خیلی علاقمندم، تو اینستا هم عضوم. راستش اصن از وجود این دو شبکه خبر نداشتم. نمیدونم امکاناتش مثل اینستا هست؟
یه خوبی که شبکه های غیر ایرانی دارند این هست که گستره ارتباطت جهانی میشه، به هرحال باید قبول کرد که در قرن جدید مرزها شکسته شده، دیگه مرز جغرافیایی به معنای قدیمش خیلی تعریف نمیشه. و وقتی با فرهنگها و ملل بیشتری ارتباط داشته باشی بیشتر میتونی پیام رسان باشی. الان در اینستا Khamenei.ir و Arbaeen و امثالهم صفحاتی هستند که واقعا نیاز به لایک شدن و دیده شدن دارند. انصافا پست های بسیار خوبی هم گذاشته میشه، به 3 زبان! فقط به عمق تاثیر جهانی این تصاویر و پیامش فکر کنید!
خب من آرزوم این هست روزی صفحه اول اینستارو که باز می کنم بجای دیدن عکس های آنچنانی با 10 هزار لایک، تصویری از حرم ائمه یا تصاویری از رهبر و پیام های انقلابیشون ببینم...

ان شا الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد