روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

مرغ همسایه...

طلاق از نظر من مرغ همسایه بود!!! یه موضوع که تو فیلما بود یا تو کتابای حقوقی و فقهی ازش نوشتن! یه موضوع که بزرگترای فامیل، دختر و پسر رو تهش آشتی میدن!!!

تا این که دور و برم از همسایه ها و فامیل خیلی ها یا از هم طلاق می گیرن یا گرفتن... دیگه نصیحت بزرگترا هم فایده نداره.

میگن مد شده!!!

به فکر خودتون نیستین به فکر بچه هایی کوچیکتون باشید که کم کم افسرده میشن...

افسرده دل افسرده کند جماعتی را...

پ.ن.۱: اللهم عجل لولیک الفرج


نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 01:32

خودم چندبار تصمیم به طلاق گرفتم!!!!!!!!!!
به نظرم طلاق تصمیم یک لحظه ست
فقط اون لحظه یک نفر باید کوتاه بیاد و دنبالش و نگیره
اگر همسرم مغرور بود و من اسرار به طلاق داشتم الان بدبخت شده بودم!!!!!!!!

درسته یه لحظه ست و لجبازی اون لحظه ست..

ماریا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 21:53

متاسفانه خیلی زیاد شده! علت هاش هم متفاوته... دلم برای بچه های طلاق میسوزه البته بعضیهاشون هم بهتر از بودن هردو -مادروپدر- در کنارشونه

درسته...

مترسنج چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 22:08 http://dar300metri.blogsky.com/

فقر مادی و فقر فرهنگی

متاسفانه

سایت اندروید جمعه 9 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 11:07 https://www.androidcloob.com

عجب مرغی این مرغ همسایه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد