روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

دیر آمدم ... دیر آمدم ... در داشت می سوخت / هیئت میان وای مادر داشت می سوخت



شعر از حسن بیاتانی...

عکس رو خودم درست کردم، یه کم سلیقه و وقت بیشتر می خواست قشنگ تر شه...

شهادت حضرت زهرا .س. تسلیت باد.

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 2 + ارسال نظر
pouya چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:33 http://kheyrani.blogsky.com

هم عکس هم شعر عالی بود ولی سلیقه هم عالیه چون واقعا عالی شده

ممنونم..

گیل پیشی چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:34

با عرض پوزش، چون کامنت باز ثبت نمیشه (قسمت تماس با من هم با مکافات ثبت میشه)، مجبورا پیغام گذاشتم
شهادت بانوی دو عالم رو تسلیت عرض میکنم.
شعر زیبایی بود. زندگی ائمه اطهار در عین تلخی ها و رنج ها، اوج زیباییه.
یاد سخن حضرت زینب (س) افتادم که در مورد حادثه کربلا فرمودن : من چیزی جز زیبایی ندیدم

من به جاتون ثبتش کردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد