روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

من برگشتم!

ساعت 3 صبح که مشهد رسیدم، دلم می خواست برم حرم، البته جای دیگه ای هم نداشتم برم! باید می رفتم خونه دوستام که اونام حتما خواب بودن ...

عکس زیری رو ساعت 6 و نیم صبح وقتی از حرم اومدم بیرون گرفتم ...

چند روز بعد که برگشتم خونه و داشتم عکسامو می دیدم، دقت که کردم یه پرنده رو تو عکس، کنار مناره دیدم، خوش به حالش ...


روز معلمه ...
یادم میاد سوم دبستان که بودم، خانم معلممون چند روزی نمی تونست خوب حرف بزنه، یه هفته بعد از اون سر کلاس نیومد و ما رو دسته دسته فرستادن سر کلاس معلمای دیگه.
بعد اون فقط دو بار دیدمش،
یه بار رو ویلچر، رفته بودیم عیادتش تو بیمارستان،
بار دوم وقتی دیدمش که سال پنجم بودم. یه روز دیدم عکسش توی یه آگهی هستش که زدنش روی تابلوی مدرسه مون ...
روز معلم بر همه معلما (مخصوصا معلم خوبم خانم صفری و باقی معلمام) مبارک باشه ... ان شا الله که همه شون سالم و سلامت باشن.

پ.ن.1: آن جا که نام مهدی نیست، قرار نه، فرار باید کرد ... اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 6 + ارسال نظر
شاید دیگر بارانی نبارد... جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:48 http://dardesar.blogfa.com/

نه همی جای تو در سامره تنها باشد
که به دلهای محبان تو جای تو بود
دیده گریان نشود روز جزا در محشر
هر که گریان به جهان بهر عزای تو بود



[گل][گل][گل][گل][گل]

امام هادی (علیه‌السلام) می فرماید:


نارضایتی پدر و مادر، کم توانی را به دنبال دارد و آدمی را به ذلت می‌کشاند.


[گل][گل][گل][گل][گل]

هر کس بر طریق خداپرستی محکم و استوار باشد، مصائب دنیا بر وی سبک آید، گر چه تکه تکه شود.


[گل][گل][گل][گل][گل]





به راستى که حرام، افزایش نمى‏یابد و اگر افزایش یابد، برکتى ندارد و اگر انفاق شود، پاداشى ندارد و اگر بماند، توشه‏اى به سوى آتش خواهد بود. (کافى، ج 5، ص 125، ح 7)


[گل][گل][گل][گل][گل]



تکبّر و خودخواهی جذب کننده دشمنی و عداوت افراد می‌باشد. (بحارالانوار، ج69، ص 200)


[گل][گل][گل][گل][گل]



انسان حریص، آسایش ندارد .


[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]

شاید دیگر بارانی نبارد... جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:50 http://dardesar.blogfa.com/

زیارتتون قبول

خوش به سعادتتون

من که بدجور دلم هوای امام رضا کرده

دعا کنین قسمت ما هم بشه هرچی زودتر

ان شا الله

گیل پیشی شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:13

سلام
عکس باصفایی بود. زیارتتون قبول

معلم زیباترین واژه ی هستیه.

شاید دیگر بارانی نبارد... شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 16:28 http://dardesar.blogfa.com/

صفری یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:53 http://www.omsafari.blogfa.com

سلام پسرم
از دیدن پیامت بی نهایت خوشحال شدم
مشهد اومدی چرا به ما سر نزدی کاش میدیمت
من هنوز دانشگاه فردوسی ام(بخش ماوره ستاد شاهد) هر وقت اومدی سر بزن خوشحال میشم دوباره ببینمت

fatemeh دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 18:36 http://khodaakharinfaryad.blogfa.com

salam
ziyarat ghabool
parsal ham tabestoon bad az in ke man az mash had oomadam shoma oomadi...
khoda shahede ba in ke nemishnasametoon har bar ke baraye doostam davat name mashhado az agha mikhastam yade shoma ham boodam.ya ali

خیلی خیلی ممنون....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد