روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

گزارش یک تصادف

امروز توی یه تاکسی روی صندلی جلو نشسته بودم و سرم توی گوشی بودش و تاکسی داشت توی اتوبان می رفت که سرم رو از روی صفحه گوشی بلند کردم، دیدم پراید جلویی ما که بین دو تا کامیون بود رفت توی چرخ کامیون سمت راستی و یه دو تا چرخ وسط اتوبان خورد و من تموم مسافراشو دیدم.

کامیون سمت راستی هم رفت به سمت چپیه! کامیون سمت چپ هم از مسیرش منحرف شد و  عمود بر جاده بشه.

خودروهای پشت و کنار ما همه زدن رو ترمز و به هم خوردن. راننده تاکسی که خدا رو شکر فاصله ایمن رو رعایت کرده بود، سرعتش رو کم گرفت و یه نگاه توی آینه شاگرد کرد و گرفت سمت راست که کاملا خالی بود و از تصادف زنجیره ای ما رو نجات داد وگرنه ما رفته بودیم توی مخزن گازوئیل کامیون و خدایی نکرده ذغال شده بودیم!


خلاصه هر چی تعلیم رانندگی بهم یاد داده بود، اینجا اومد جلو چشمم ... فاصله ایمن رو همیشه رعایت کنید و گرنه رفتید لا باقالی ها!

خدا خیلی رحم کرد... خیلی هم از راننده تشکر کردم.

نظرات 6 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 21:04

خدا حسابی خیلی رحم کرد.الهی شکر

خدا رو شکر ... خیلی رحم کردش

مهدی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 00:02 http://jar.idhem.ir

سلام
انگار داستان مصور تعریف کردید، قشنگ تصویر ذهنی حادثه برام ایجاد شد
بنظرم دیدن تصادف، تشیع جنازه و ... ایمان آدم‌ها رو زیاد می‌کنه!

درسته این جور وقتاس که خدا رو میشه حس کرد

ماریا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 20:37

حس کردم دارم فیلم مقصد نهایی رو نگاه می کنم، خدا رحم کرده بهتون. من هنوز از ماشین و تصادف فوبیا دارم فکر کنم اگه جای شما اون صحنه هارو میدیدم دیگه هیچوقت سوار ماشین نمی شدم.

خیلی رحم کردش.

پینار پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 13:26 https://entezari.kowsarblog.ir/

چه جالب
با یه حادثه کل تعلیماتت یه جا تو ذهنت برا همیشه می مونه
خوبه

چی بگم والا

مترسنج جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 00:50 http://dar300metri.blogsky.com

خدا به همه رحم کنه. خدا کمک کنه خودمون هم به خودمون رحم کنیم.

ان شا الله

بهامین یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 19:31

خداخیلی خیلی رحم کرده.
خداراشکر که سلامتید.

ممنونم.
خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد