روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

امروز

عمر ابن سعد می خواست که حاکم ری بشه و از گندم شهر ری بخوره ... ولی نگاه کنید که امروز چه خبر بود و چی شد...



اربعین امام حسین (ع) تسلیت
نظرات 4 + ارسال نظر
مترسنج سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 21:38

اشاره قشنگی بود...

خواهش می کنم

Baran سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 22:24 http://haftaflakblue.blogsky.com/

شهرری خیلی دوست داشتنیِ...

درود برشما

صحن حرم و بازار قدیم ری و... دوست دارم.
ممنون

ایلیا چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 19:21

منم ایلیا هستم
از اینکه با شما آشنا شدم
این هم تقدیم شما

خواهش می کنم
ممنون

ماریا چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 22:20 http://aznoon-ta-ghalam.kowsarblog.ir

خدا آخر و عاقبت ما را ختم به خیر کنه...

ان شا الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد