روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!
روزنوشت های مسافر شب مهتاب

روزنوشت های مسافر شب مهتاب

به آسمان که رسیدند گفتند: زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها!

یار مهربان

امروز روز کتاب و کتابخونی بودش، این رو که شنیدم رفتم به کودکی هام، بچه که بودم مادرم به زور از توی کتابفروشیا می کشیدم بیرون!!!  اولین چیزایی که خوندم، کیهان بچه ها بودش، بعدتر مجله پوپک اومدش. یادم میاد از بس سه شنبه ها کیهان بچه ها و پوپک گرفته بودم که از روی هم گذاشتنشون، هم قد خودم شده بودن!!! بعدتر کتابای ایزاک آسیموف هم اومدن توی خونه مون ...

روز کتاب من رو برد چندین سال پیش...


مرتبط نوشت: یه خاطره از دیروز


پ.ن.1: شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) تسلیت .... اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 21:32

یادِ کتابهای دایی جان افتادم،نوک پا می ایستادم ،که ورشون دارم



پ.ن.1:شهادت امام حسن عسکری علیه السلام تسلیت... یا اباصالح المهدی

:)

مترسنج جمعه 25 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 23:09

غذای روح

عاشق خوندن بودم

پینار یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 18:30 http://entezari.kowsarblog.ir/

باریکلا
چه بچه کتابخونی

z جمعه 9 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 15:40 http:/://maedeh.kowsarblog.ir

ولی خب یار مهربان قبلا خیلی فراوان و ارزان بود (کتاب)
حالا یار نامهربان ارزان و فراوان شده (شبکه های مجازی )
خب مردم هم همش دنبال ارزانی اند

قیمتش سر به فلک گذاشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد